Haine aruncate aiurea prin dulapul cu molii

Soo… mi-am zis sa incetez dracu cu lamentarile, parerile de rau, stresul, nervii, dementa, of-ul existential (daa… chiar si la 27 de ani), injuraturile si chitrosenia ce mi-o manifest fata de cei care (nush cum dumnezeu, zambesc in perioada asta…), macar pe blog. acilea. caci m-am decis sa las scriiturile vechi la blogu vechi si sa aduc aci scriituri noi.

zis si facut. ce este bine in acest moment…

  • am acoperis deasupra capului, chiar daca nu stiu pentru cat timp
  • inca nu am murit de foame si nici de sete
  • am muzica in urechi… aci iar o sa imi iau neste suturi in fund de la squadra elfeasca
  • sunt cat de cat sanatos (nu m-a luat raceala, nu m-au muscat cainii, nu am cazut in cap)
  • m-am acomodat in noul pat
  • incaaa am loc de munca

Cam atat la o prima strigare… not much cum ar veni. ce mai incoace si incolo, chiar strictul necesar. Imi este bine ca am strictul necesar:)) Fute-m-as:)

Nuuu… trebuie sa pastrez nota optimista aci pe taramul asta. Macar in seara asta.

1 Response to “Haine aruncate aiurea prin dulapul cu molii”


  1. 1 Plasticul negru Aprilie 10, 2009 la 8:20 pm

    Ai urechile mari, deci trebuiau umplute cu ceva, nu? Chill elfule, perioada asta nu-i buna pentru nimenea. Aia care zambesc, o fac ca sa-si mai treaca timpul pana vin banii 😉


Lasă un răspuns

