Despre mate

Cum ar fi ca pana la urma totul sa se termine cu bine? Nu ca ar fi ceva rau.

Nu exista bine si rau, decat in mintea nevolnicilor:)

Cum se simte epiderma mea sau si mai mult cretinism cum se simte ficatul meu. Chiar asa… de ce organele interne sunt atat de putin vocale? Sigur, ne dau semne cand incep sa oboseasca, dar… think about it… corpul nostru nu e democratic. Rotite in sistem, una fara cealalta nu poate functiona… dar pan la urma… suntem condusi cam autocratic. Un creier, o inima…  Si daca stau bine sa ma gandesc… la cat de evoluati am devenit, totul e de inlocuit cu exceptia capului:) Eu vreau cate un ochi pentru fiecare vena. Si cate o gura pentru fiecare celula… Ce zgomot ar fi:))

Stupida logica, nu?:) Creierul meu imi vorbeste deja… Sooo… pentru cei putini care ma citesc, dar mai inteligenti si spirituali decat mine… cine ne conduce? Si nu… nu zicem de penis, ca aci nu discut doar despre barbati/masculi/baietei.

Eu o sa incep sa militez pentru awarness la nivelul intestinului subtire.

0 Responses to “Despre mate”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

