Azi am vazut controlorul cu ochii mei

Daca fericirea se compune din micile bucurii ale vietii, well… azi am fost bucuros:D

Dimineata, ruta dr taberei-crangasi-unirii. Eu… baiat sprinten si spalat proaspat pe cap, parfumat si cu tenisii murdari. Cam lefter:D. Cam… zic ca mai citeste si tata (nota bene domnitelor sa nu va scapati la declaratii de dragoste ca va ia mosulica la intrebari). Ca un zvapaiat nu mi-am luat bilet… ete na… sunt parte dintr-un brand… ce nevoie am de legitimitate legalista intr-un context geostrategic caracterizat de iminenta corporatista si retragerea statalitatii?

Soo… ma urc, cu ochii in 4  sau multiplu de 4. za road is clear. Muzica mere, degetele joaca un rimt al lor. Nimic nou la orizont… pff… am ajuns. cobor rpd, ma indrept spre metrou. in statie de tramvai, 2 tipi sunt flancati de una bucata domnita imbracata in geaca groasa neagra si 2 domni asisderea. Domnita, la brat cu o casa de marcat:D

Zambesc triumfator si un pic a intelegere superioara. Se poarta parlamentari, fara car de televizuni. Eu nu pot zabovi mult. Ma asteapta brandu. Dar am asa un sentiment de implinire… Micile bucurii ale vietii vs Ce?

„Fuckarilor nu m-ati facut, v-am pacalit, karma mi-a suras si astept sa fiti concediati, sa fiti luati la misto de alte organe de verificare si control”, le-as fi zis eu daca as fi avut timp:D

Mai am azi si maine. Si gataaa… daca ma prind, o sa ma duc la biserica:)

1 Response to “Azi am vazut controlorul cu ochii mei”


  1. 1 pufuletz Aprilie 16, 2009 la 5:00 pm

    de poimaine ce? nu te mai duci la serviciu dupa pasti?


Lasă un răspuns

