Azi tin post

aaaaa… adormit la 1.30 dimineata. trezit la 7.30. tot dimineata!?!? wtf… azi nu merg la brand… WTF? e soarele de vina. nu se combina nimeni ca nu sunt vers intr-o formatie. Cu toate ca… am primit aseara o cana cu un sobolan/soricel. Is this a sign? Alta… (si acu vorbesc direct cu alt elf:D)… Dude… stiu ca trebuia sa iti respect dorinta, dar daca nu ma injuri la modul cel mai cretin cu putinta, eu public comentariile:)). Ma fac sa ma simt bagat in seama. Si daca ma vei citi in continuare… o sa vezi ca uneori sufar ca nu-s:).

aaa… si da… tastetz atat de devreme pentru ca sunt curios daca o sa mai am citiri azi… daaaaaaaaaaa… nu scriu numai pentru mine (ce surprinza, nu-s artist). azi plec acas, azi vad marea (maine vad marea de fapt).  Ieri m-am intalnit cu elfii (@za elfish dude: sunt mai multi in bucuresti:))). m-am simtit la inceput ca petru dupa ce s-a lepadat de 3 ori de Hristos. Blasfemie big time:( Sper ca nu, ca mama mi-a zis sa tin post azi:)). Rili… Sa tin post (get it?:P). Sigur ca da:). Bineinteles ca mi-a facut bine iesirea, multe lucruri mici imi fac bine, as prefera si niste lucruri mari, nu se poate pentru ca sunt prea mic, lasa ca o sa vedeti voi cand ajung mare… la mare?

Anyway… tin sa multumesc fanilor, lui Hristos, familei mele si tuturor celor care ma citeste:D. Sunteti cei mai buni!:)) Ne auzim cand ma reintorc ca in mangalia (daa… suferiti ca sunt de la mare si sunt privilegiat:D) calcu s-a prabusit mai rau ca bursa din NY in sept 2001.

UPDATE. Holy  Fuck:))… the dude is actually a dudette?. Rili, nu am fost atent, am citit nainte sa beau cafeaua:(.Yep, i`ve done it again… i`ve played with your sex, get lost in… the island?:P. Sry, sper sa ai simtul umorului:P

0 Responses to “Azi tin post”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

