Vamaioc

FUTE`M`AS… bagasem mumos post si rahatu asta de net imi face figuri. e cu miricica in cardasie, cred…

nicio problema, bag din nou:D. Fact: vama e moarta. vama veche is dead. starv, hoit, (am draci in plus, deci o sa fie si mai dur). Vama s-a dus dracuuuuuuu baaaa… Si voi astia cu talente in cap ati pus umaru, gura si curu la demolarea ei. cu stocuri de flori (hai sa salvam, hai sa-o facem eco, hai s-o ardem „fain”). fuckin robotei. Niste delfini au esuat pe nisip si voi v-ati acoperit de duhoare, veniti de la oras la mare ca sa va destrabalati in liberatate si sa va produceti in creatie bahica.

astept maneaua cu speranta. sa vine neica mertanu sa rupa pisica`n doua. ce mm?!? si asa e hotel de 4, 5 stele in constructie sau ce cucu se face acu. si asa e pista sa te dai cu bicla (sa traiasca fetita lu domnu primar). si asa e d&B si ifose de inteligenta. Deci… cum vericule de la hendrix si cartea junglei, de la queen si joplin la d&b? CUM??? Eu pricep ca gusturile evolueaza, ca vremile se schimba, dar vericuleee… meri in plm altundeva.

Daaa… mizerie… daaaa… sa aduca dracu tractorele cu alge putrede. Nush… mai avem eu niste replici inteligente, dar na… mi le aduc eu aminte.

Deci…. sunt primul vamaiot care se declara vamaioc. Daca aveti bun simt, va ganditi oleac si imi dati dreptate:)

0 Responses to “Vamaioc”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

