Cine as vrea sa fiu I

Sunt o blonda. Nu infirm generalitatile despre tipele bune care se insereaza (asta e un termen mistic, nu?) printre baietii rai. Imi place pericolul. Cand stau in dreapta, pe locul din fata, nu imi pun centura. Puiu meu ma aproba mai tot timpul si imi face discret semn cu ochiul, atunci cand sarantocii din statiile de ratb se uita la noi.

Ce fete au… Fraieri. Nu au stiut sa se descurce. Puiu meu e un barbat bine. El m-a facut femeie, daca pricepeti apropoul. Sigur, aud ca nu am fost singura. Nu imi pasa de gura lumii… e doar invidioasa. Lumea. Ouf… Pe de o parte imi place sa mearga incet pe Magheru… traficul asta nenorocit. Ma expun, ne vad prietenii din celelalte masini. Vorbim discret la telefon si stabilim sa ne vedem in club, prin geam. Daaa… Intr-o zi chiar i-am scris cu ruj ce mult il iubesc. Puiu meu nu s-a suparat, chiar daca nu a vrut sa ma pupe de „la revedere”. In seara aia nu a mai trecut pe la mine, dar mi-a zis el ca nu are nimic.

Eu stiu ca are totul. E pachet complet fetelor. A terminat chiar si o facultate. Nu l-am intrebat cu ce medie. Parca asta e important astazi!? Cand au vrut tristii aia sa se dea la mine in club, puiu meu i-a pus imediat la respect. M-am simtit tare mandra ca sunt cu un barbat langa mine. E important, sa stiti. Sa te simti protejata… De aia nici nu folosesc anticonceptionale, de niciun fel. Stiu, este o reteta megaaaa cunoscuta. Dar merge. Dupa ce imi dau restantele si licenta (puiu a zis ca rezolva el cu profii), o sa mergem in Ibiza. Fetele mi-au zis ca e distractie misto acolo, dar mie nu imi pasa. Daca sunt cu el nu este important unde mergem. Doar sa nu fie sub 4 stele. Ar fi pacat. Gata, v-am pupat. Ma cheama Puiu.

0 Responses to “Cine as vrea sa fiu I”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

