Cine as vrea sa fiu II

M-am trezit devreme azi. Fiind ecologist ma trezesc dupa miscarile agitate ale soarelui, iar cu bucurie in suflet si simtire astazi a rasarit devreme. Nu sunt prea vesel totusi. Am auzit undeva ca soarele mai are de trait doar 4,3 miliarde de ani:(  Calota glaciara se topeste tocmai pentru ca soarele rasare atat de devreme… Na ca pana la urma tot nu am reusit sa ma impac cu lumea asta atat de ignoranta la suferintele planetei. Trebuia naiba, Of la naiba, sa ramanem pe calendarul vechi. Ma cam deruteaza ora de iarna, ora de vara… Este numai Ora Pamantului, in fiecare ora… daa?!?

Dupa ce am facut treaba mare afara (nu fac nicio treaba in casa pentru ca nu vreau sa irosesc intr-un mod absurd apa) si m-am sters cu frunzele… atat de verzi… si frumoase… m-am spalat. Putin, nu mult… atentie la apa consumata, mereu le spun prietenilor mei. Eu oricum am un secret pe care vi-l spun si voua. Atunci cand ploua (acest dar minunat al Mamei Pamant) eu colectez apa in vase special impletite din crengutele moarte ale copacilor majestuosi de prin parcuri.

M-am imbracat in hainele spalate in rau. Mi-a fost cam rusine ca pe langa mine erau si niste rromi. Probabil tot ecologisti, dar nu am indraznit sa ii deranjez. Am mers pe jos pana in prima statie de ratb, i-am apostrofat pe incuiatii astia care mananca ozonul de parca ar fi in fiecare zi sarbatoare (hulpave fiinte). Incet incet am ajuns la destinatie. Pe drum am vazut biciclisti. Ce ipocriti sensibili. Le-as fi zis ca acel cauciuc a fost fabricat cu atat de multe noxe incat s-ar indoi bara de rusine daca ar cunoaste Adevarata lor preocupare. E… oricum e mai bine decat nimic. Nu sunt rau cu ei. Binee… bine ar fi sa nu mai citeasca de pe hartie. Atatea carti care au devorat hectare de padure… Asta chiar n-o inteleg!! De ce sa citesti de pe hartie?? Cititi si voi de pe alte formatee…  Am cumparat cu monede (ce-i drept cam toxice) niste lumanari pentru mai pe seara. Este o incantare a simturilor olfactive+vizuale sa stai la lumina lumanarii.

Gata, v-am lasat. Trebuie sa ma duc la metrou sa le atrag atentia jandarmilor sa-si schimbe pulanele intr-unele eco, din lemn reciclat. Ne vedem la intrareee….

Lasă un răspuns

