Marketing elfesc

De la Ioana citire si de la elf intarire. Zen=Profit. Za dark side of the force=criza. Pe de alta parte, (nush ce imi vine ca tot o dau cu „alta parte” – pana de limbi?) trebuie sa fac ceva. Asa ca de ce sa nu imi bag reclama pe acilea? Daa… e un gand netot. Cine ar vrea? Habar n-am. Dar din cata lume multaaa esteee pe planeta pamant nu or fi cativa care sa bage in seama pe je?

Se naste o intrebare logica: cine sa isi faca reclama aici? Pai… fiind fudul as prefera brand-uri cul: napolitana frunzelor usor tomnatice, incaltari magice ce iti maseaza talpa, apa vie din Eviandar, camasi cu zale din solzi de dragoni slim, rimel pentru gene ca ale unui „drone”/ dark-elfite… that shit… suna kinki? Or fi branduri de gen? Investitori strategici din lumea fantastica?

Daca sunt si stiti, dati un semn. Nush… infigeti un cutit la rascruce de drum, eu il vad… daca e ruginit nu ma tai pe mana ca nu-s elf emo (cu toate ca… nu e asa simplu cum pare… uite acum mi-a venit o idee), ci il iau drept semn al zeilor din Crizar (asta e taramul mitic din care vin toti elfii crizati… sa nu strambati din buze a fitosenie… ca asa eee).

PS: Fiindca am urechile lungi aud ce ganditi. Asa ca fiti decenti in injuraturi/ironii. Mkayy?

3 Responses to “Marketing elfesc”


  1. 1 ionouka Aprilie 24, 2009 la 8:51 am

    Mi-e teama ca investitorii astia fantastici merg pe strategii de comunicare neconventionale, iar reclamele pe bloguri sint deja demult fumate…

    • 2 elfuldelamare Aprilie 24, 2009 la 8:56 am

      trebe sa existe o cale de mijloc: intre fumuri si elfi, intre strategii strategice si comunicare. Comunicare neconventionala elfeasca… i shall think about it… si ce daca sunt fumate?:(… elfii suporta fumuri ca nu au probleme de sanatate… fiind… cam nemuritori.

  2. 3 imola Aprilie 24, 2009 la 9:03 am

    oare poti sa bagi google adds?


Lasă un răspuns

