Erectie intelectuala

O sa ziceti ca nu-s prea constant: ba urasc blogarii, ba incep sa ma bloguiesc si eu. ba ma enerveaza duditele postmo, ba ce le-as face de le-as prinde. ba sunt conservator, ba sunt stangist. Inca o portie de incongruenta: nu pricep pe astia care citesc in metrou, darrrr… azi mi-am tras prima carte de metrou: „Ati spus cumva totalitarism?” by Slavoj Zizek. Multumiri lui noiembrie si cristinei. Cert este ca pe amandoua va vad goale (daps, sunt un elf  cu libidou deloc in criza).

Nu chiar o carte de metrou, lui the dude tre sa ii fie acordata o atentie sporita cuz nenea (barbos) scrie hard core shit. Pt je, cel putin… ca na… mie imi plac elfii si am o minte odihinita.

Nu despre aista discutam acu… discutam despre senzatia pe care nu o banuiam: reaparitia microuniversului dintre cele doua coperti ale cartii, chiar si in metrou. Rili. Nush altii cum sunt in metrou sau oriunde altundeva, dar mie imi trebe spatiu vital, a.k.a., Lebensraum. Tre sa ma guduresc ca un elf pe langa o carte, sa am chakrele upgradate, tre za starea de cetit. Nu a fost chiar ca la mine acas, dar nici atat flasc pe cat credeam. Erectia intelectuala apare si in metrou. Pretty cul, zic je.

Daaa… veti zice: „Pai cum, ma? Tu care cetesti numa tampenii, te dai mari cu orgasme din astea de intelectual?? Ai avut, pt ca ai cetit si tu ceva de doamne ajuta/domne ajuta pt ca e cam smecheras – hi hi hi trimitere pt astia care l-au cetit pe Zizek:P. Nu-i chiar asa domnii mei. Inutil sa va spun ca am cetit si altceva ca stiti. Dar erectie intelectuala apare si in poveste, in primu rand pt ca nu avem cum sa disociam imaginatia de intelect. In al doilea rand, pt ca nu o fi martin ca hegel, dar da-l in ma`sa, ataca si el ceva mai subtil. Si in al treilea rand… pt ca… eu sunt intelectual, ti`ai dracu de intelectuali care sunteti voi trendy ca mi-am dus notorietatea in spatiul public :D.

Hai ca sunteti atat de inteligenti ca v-ati prins de smecherie, asa-i?:). Si oricum nu prea stiu eu sa va explica. Poa o sa va arat cu degetu:P (Nu ma luati in seriosss… azi mi-e bine si fac glumeeee:P)

4 Responses to “Erectie intelectuala”


  1. 1 elfish Aprilie 28, 2009 la 12:04 pm

    bai frate, ce ciudat ca acu ai descoperit cititul in metrou. cand eram in bucuresti, numai in metrou si ratb citeam, ca nu aveam timp in rest. cu castile in urechi, la maxim, cu o carte buna…nici nu te mai deranjeaza cocalarismele si pitiponcismele:D

    deci…tine-o tot asa.

  2. 2 elfuldelamare Aprilie 28, 2009 la 12:05 pm

    :))
    „bai frate”, un memento la adi-cocalarul?:))

  3. 3 noiembrie Aprilie 28, 2009 la 7:52 pm

    S.P.
    Nu stiu cine-i cristina, dar sper sa-ti arda ea doua palme, ca eu nu stiu cind te mai vad.

  4. 4 Cristina August 26, 2009 la 8:53 pm

    Cristina nu doreste sa te palmuuiasca.


Lasă un răspuns

