Scrieri feminine

Nu mai este niciun secret ca adorm mai greu. E deja 1.22 am si inca bantui prin spatii claustrofobe. Da, chiar pe net. Il colind intr-un cerc mic, chiar plictisitor. Sunt si alte pasari de noapte, alte figuri mai mult sau mai putin interesante la ora asta. As minti daca v-as zice ca nu ma intereseaza povestea lor, dar dupa o ora devin si eu timid:) (daca va puteti imagina asa ceva?!). E un fel de complicitate cu personajul nocturn. Se delimiteaza spatiile si dupa 12 noaptea se declara sfiosenia.

Pana si „cerneala” este mai diluata. Nu mai am chef nici de ironie, nici sa surprind vreo mostra de inteligenta sclipitoare. Dehh… mai greu noaptea, nu avem combustibili luminosi. Cum ar fi sa scriem la lumina licuricilor?:) M-am dat dracu, devin si poetic:)). Dar imi vine usor la ora asta. Ma simt mai mult femela decat mascul. Zau:). Nu mi-au cazut, nu am fost deposedat:) Doar ca sunt mai impacat. In capul meu, o femeie este/ar trebui sa fie apriori mai impacata. Cu sine, cu ceilalti. Mda… dupa o anumita ora o dau pe sf-uri rau de tot:)

Vorbesc cu o necunoscuta (cre ca o sa postez si materialul despre necunoscut spre disperarea elfilor:D), dar rimtul imi este domol. Ea cu ale sale trebi, eu cu o seninatate improprie orei. „ma simt mai senin noaptea”. Stau sa imi aduc aminte cand am fost furios noaptea… Da, noaptea se doarme (stiu asta). Sa fie doar lipsa de agitatie de peste zi? Nu imi trebuie prea multi factori exteriori ca sa ma crizez. As prefera, la ora asta, o explicatie un pic mistica, un pic glossy, un pic banuita, un pic sugerata, un pic dezinteresata, ba chiar un pic frivola:)

Mda… nu ma pot abtine: daca maine dimineata ma trezesc femeie, va promit ca nu o sa port sutien la munca:D

3 Responses to “Scrieri feminine”


  1. 1 noiembrie Aprilie 29, 2009 la 6:53 pm

    PROTEST
    As dori sa protestez in mod public fata de tentativa de a propaga ideea ca astfel de elucubratii vag placide si diluate ar avea vreo legatura cu presupuse specificitati ale vreunei proze feminine, ca si fata de asocierea rauvoitoare a termenului „frivolitate” cu vreo caracteristica exclusiv sau preponderent feminina.

  2. 2 elfish Aprilie 29, 2009 la 7:47 pm

    in primul rand, 1.22 e chiar devreme. daca nu dormi la ora aia nu inseamna ca ai probleme cu somnul.
    dupa aia, eu sustin o teorie conform careia noaptea esti mai indraznet, asa ca partea cu sfiosenia nu cred ca se aplica. sau poate e valabil doar in cazul femeilor ceea ce, ha haaaa, face ca identificarea cu un personaj feminim pe care o regasim mai sus sa nu se sustina.
    in al treilea rand, nu consider ca o femeie este mai impacata decat un barbat. am multe contraexemple.
    imi pare rau, dar nu cred ca ai patruns misterul feminin.
    in al patrulea rand, cred ca tocmai protestul unor femei la acest post era urmarit. te distrezi, nu?

  3. 3 elfuldelamare Aprilie 29, 2009 la 7:53 pm

    😀
    nuuuu:P
    nu urmaresc nimic:)
    shhhh…. i`m hunting wabbits:D


Lasă un răspuns

