Post

Soooo…. am fost in vama, m`am intors din vama. vama mi`a placut doar de 1 mai, pe zi… cand lumea era pi plaja. Scriu greu pentru ca ma agit cu o melodie pe care am descoperit-o recent. Si gabi si irina o stiau si multaaa altaa lumee… si eu vazusem filmu, dar melodia acu imi joaca prin talpi.

Nu a fost jack, a fost doar neste finlandia. Subti. Pe rpd nainte si acas:). Maineee dimmmmm o sa topai in metrouuuu:))

Pe un ritm deloc natural unui elf, cam nemasculinizat… Vama e tot moarta, dar macar lumea s-a simtit bine. Chiar ma simt generos. Fuck it… ca la o inmormantare cu staif. Melodia e prea pizdaaaaaa:)

M-am bagattt enormmm in seamaaa sapt trecuta:D. La greu… za good old days ale mircului s-au intors:). Unele cre ca s-au uitat dubios. Sanatate lor:)

Alte domnite au marsat. NU le-am muscat de fund:). We`re all cull… rightttt? Cre ca vine vara…

0 Responses to “Post”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

