B 69 MUE

Imi curge nisip din buzunare. Dap, it`s fact, i`m a creture of the sea… (queen of the night, queen of the night), queeny for za old school boyzzz. Si asta vroiam sa va spun si ca am vazut again un baiat frumusel el asa… dar geluit si cu matreata in par, coji, somethin (altfel cam chelut putin) si da… ati ghicit frustrarea se indreapta spre metrou-boy deorece o metro-girl, altfel citind reviste glossy, glamour parca i`a zambit delicat, cu subinteles si baiatu a iesit din metrou zambind si el, eu perplex (wtf nu a vazut ca nu s-a spalat pe cap??), eu purtand basca ca bulangii nu au dat apa calda de dimineata, sa traiasca radetul si sa ii dea dumnezeu sanatate, dar poate si metrou-boy avea probleme cu apa si nu si-a pus sapca pentru ca ramane fara par. de tot.

alta: eu am tot urlat ca sunt in cautari de joburi, ciuciu ca e criza, dar si marea inghetata care este piata se va dezgheta, dar vroiam sa urlu putin la cei cu functie de decizie: BAAAIII OAMENI BUNI CU SUFLET CALD, CHIAR NU AVETI NEVOIE DE UN BAIAT BUN??? (injuraturile nu vi le scriu, dar nu va injur cu rautate ci mai mult ca nu ma pot abtine, dar ma iertati voi caci sunteti cu sufletul cald). Pierderea voastraaaaaaa pi termen lung, dar pierderea mea acu, dar ma descurc. Duc multe, dar nu ma ajuta fata ca par cam netot copil, dar lasa ca vedeti voi.

Si alta: i`m a japita. asa ma recomand muzelor, domnitelor, domnisoarelor, femeilor, maritatelor, divortatelor. Adica nu mai simt mare lucru, cu toate ca sunt simtitor (chiar sunt), dar e criza si nu mai rezonez la ironii, glumite, mustrari, apropouri etc etc. Si am fost ieri tras de ureche, si am recunoscut ca am fost prostut, dar tot nu simt ceva, mai mult ca am incalcat neste principii/idei platoniciene, gen Bine, Rau.  ca atat am invatat la filosofie politica in faculta, dar tineam sa va spun asta.

Aaa… si am tricoul meu cu dacia 1310, b 69 mue, ceea ce va doresc si voua si nu va atac ca nu sunt atat de subtil, doar va uram un bun 69, daca aveti cu cine/ce/de ce/ ca sexul se vinde oricum. Gata si am facut legatura si cu titlul, dar nu il pun in primu paragraf ca`s mai cu fite asa si nu`s modest.

2 Responses to “B 69 MUE”


  1. 1 likeadrum Mai 6, 2009 la 6:40 am

    aici femeie maritata… iei sau dai?

  2. 2 elfuldelamare Mai 6, 2009 la 10:21 am

    :))… functie de context… si, si:D


Lasă un răspuns

