Trezirea fara cofeina

Imi este tare, tare somn. Am reinceput sa visez, semn ca m-am acomodat cu patul. Ceea ce e bine. Curand o sa incep sa mi le si amintesc. Atunci sa vezi scrieri bizare. Deocamdataaaa sunt cu greva profesorilor la teveu si putin bulversat. As decreta si eu o greva, dar trebuie sa ma gandesc cu cine pot negocia. Nu am nicio directie clara, parca sunt o umbrela rupta pe o furtuna turbata de vara. Cam inestetica, putin utila si destul de mult incomoda. Putina panica si putina scortisoara pe o felie de portocala. Poa ma izbeste inspiratie dupa ce mai bag o doza la berou.

Sunt… ca o tamp ratacit in labirint, dar fara ghemul orientativ al mandrei. Wow:)

Probabil de la trezire fara suficienta cafea.

2 Responses to “Trezirea fara cofeina”


  1. 1 danutchidon Mai 5, 2009 la 5:39 am

    …trezirea e grea tare ! Cofeina nu prea ajuta la romani …


Lasă un răspuns

