fun in za sun

Nu imi iese neica. Oricat as vrea eu, nu-mi iese. Sa scriu… si altele, dar despre asta va scriu acum. Nu-mi iese sa scriu si scriu ce nu iese. Ca dracu, told u. Tot am mai aberat pe faza asta: nu pricep sufletul de artist in suferinta/ dileme existentiale. Cica atunci el produce arta. Asta e prejudecata. Da… astia care ma stiu, stiu ca sunt prejudecat/ pre-judecabil.

Sa mor, eu scriu cand mi-e bine. Cand mi-e prost scriu, dar fara pofta, deci prost. Deci tot scriitura. Deci ma contrazic. Deci nu se anuleaza prima axioma. Cica ma plang prea mult. Sa muriti voi??!! Si ce ati vrea sa fac? Sa inghit? Bine ca sunteti voi destepti.

Hopa… more fun la orizont. Or not… pica tot. pic pic pic pe-o zi senina

PS: Tin sa mentionez ca nu am nicio probleme cu cele care inghit! Si eu as inghiti, dar nu-mi iese nimic la faza asta, deci mai bine defulez… adica scuip.

alt PS: Pt ca nu-i asa… toti (indiferent de sex/orientare sexuala/statut social/preferinte/greutate/cultura/inteligenta/avere/caracteristici psihologice) sugem cate-o pula(imaginara/reala/mare/mica/lenesa/zglobie) din cand in cand. Funnnnnnnnnnn:D

2 Responses to “fun in za sun”


  1. 1 likeadrum Mai 11, 2009 la 9:17 am

    io inteleg ca tu scrii si cand nu scrii 8-}

  2. 2 likeadrum Mai 11, 2009 la 11:11 am

    foarte adevarat al doilea PS… si cand te mai gandesti ca uneori e chiar placut… :))


Lasă un răspuns

