Moarte extremistilor

Moarte mie, in primul rand, ca nu-s optimist si nu vad rasaritul tuturor posibilitatilor la inceputul fiecarei zile. ce de kkt trebuie sa fie sa nu ai inima bubuinda de speranta si voiosie si muia zambareata. naspa coaie, imi zice o voce care scrie patrat. (nu puteam sa ma abtin, imi dau drumul rpd – metaforic vorbind)

Moarte voua, glasuitori de vorbe multe. Vorbiti prea mult si ca in banc, prea multi „oac”, cativa tre sa  se duca. Sunteti suspecti de egoism feroce si vise roz si destine intestine. Imi vine sa va`njur, dar stiu ca sunteti indiferenti si aristocratici. Asa ca va arat curu! (virtual, desigur). Macar sa incepeti sa plangeti a disperare ca am o cicatrice pe-o buca. Sau sa va holbati, sa va intre o musca`n gura si sa crapati.

Moarte voua, suficientilor, realizatilor, profesionatilor(termen impropriu, deca-dent? – suna a pasta de dinti din iad:)), incoerent, smecheresc, incult si cam atat). De ce? Pt ca v-ati suficientizat, realizat, profesionalizat. Hai la coliva, lasati in plm si pe altii. Alooo… dinozaurilor!?! Gata bahhhhh…

Moarte astora care siluiesc virtualul cu marketare. Kkt, cum vreti sa ma uit la poze cu gagici daca ma tot invitati in cluburi,gradini,heruvimi,virgine,spectacole, circuri.

Sa traiasca gasculitele! Na, ca iar n-am fost coerent.

4 Responses to “Moarte extremistilor”


  1. 1 likeadrum Mai 14, 2009 la 11:24 am

    hai ca m-ai facut curioasa… pune si tu o poza cu cicatricea de pe buca.

  2. 2 Andhra Mai 15, 2009 la 10:39 am

    cred ca ala era doar un teaser :))


  1. 1 paradox de cap « elfuldelamare Trackback pe Octombrie 12, 2009 la 4:07 pm

Lasă un răspuns

