The eye of FB-uron

Si eu care ma gandeam eu asa ca un fel de ganditor ce sunt, care mai si scrie posturi din cand in cand. unele bune altele nu, ca fb-ul e un sat fara caine, in care tot omu care este el fiinta umana se poate baga in seama cu cine doreste el, caci nu-i asa, dorinta ne calauzeste. cum ar veni niste hedonisti. nu ma refer la dubiosi. aia au alt purtator de cuvant.

deci imi apare asa ceva:

„Warning! You are engaging in behavior that may be considered annoying or abusive by other users.Sometimes people get these warnings for simply misusing one of our features”.

pana mea… euuuu? annoyinggg? oi fi… nu zic nu… ca ce? cine s-a mai pomenit interesant pt toataaa lumeaaa… dar de unde stie fb-ul? deci, cum ar veni, cine e nazgul pt fb-uron? baaa…. deci nu le dau avertismente alora cu mii de preteni si imi dau mie?:( sau aia cu marketing… veniti, vedeti, dati banu, aruncati banu, jucati, dansati, consumati…

si imi dau mieeee? un mic elf nevinovat si cumintee…? huooo la nenea facebook. ce fata coelho ai sa iti mazgalesc eu paginili cu markeru.

deci… m`am mutat. si mutatul mi`a fost observat de intunecimea sa fb-uron, za one… i must get the precioussss….

fb-uronnn, i`m your friend… dont hurt mi cuz i`m oleac bovaric si cu buzunarele sparte ca`mi pierd timpul:)

1 Response to “The eye of FB-uron”


  1. 1 roxxxybel Mai 26, 2009 la 1:58 pm

    cine nu-i cuminte si-o fura


Lasă un răspuns

