Hai sictir

Nu stiu altii cum sunt, dar mie imi cam vine s-o dau pe old school shit. Femeile trecute de o varsta o sa ridice iar din umeri  a nepasare. Fetele cochete o sa ignore iar mesajele deloc cul. Apropos: sunteti cam tute! Chiar daca va imbracati trendy si aveti ifose intelectuale. Seriously – tuta power.

Mers la tara de mic, obisnuit cu praf si pepeni de pe camp, cu bere la bidon si balacit in balta… daaa…  ma trag si de langa Dunare, am ceva habar despre „viata desculta”. M-am uitat, exista apatenta pentru asa ceva. Refugiul de asfalt, alergatul in directia opusa betoanelor. Da, da, stiti ca la voi ma refer. Well, cum nu prea m-am trezit bine in dimineata asta, va spun un „hai sictir” sincer.

Nu ca as avea ceva cu voi. Ca n-am, nu va stiu si nu prea imi pasa de domniile voastre. Dar ma freaca la pipota ca voi vedeti refugiul boem in locul saraciei permanente. Voi va incadrati in tablou ca niste intrusi, va bucurati, va platiti consumatia, dar nu aveti habar (in ciuda varstei voastre inaintate) de futerea de viata care persista dupa ce plecati napoi la birou. Cu ce drept va spun eu asta? Well, cu cel al copilului care a vazut ca la Dunare nu e apa curenta si trebuie sa mergi kilometri pe jos prin praf sa ajungi la strada. Cu dreptul celui care a copilarit in Vama si iarna cand e pustiu si barcile abia abia ies in larg.

Pe mine nu ma deranjeaza ca veniti si va bucurati de liniste. Pe mine ma deranjeaza consumerismul vostru cu pretentie de intelegere a lucrurilor. Eee, o sa ridicati din umeri si o sa va vedeti de ale voastre. Fair enough. Nu aveti insa pretentia sa jucati rolul detasatului permanent. Nu sunteti decat niste temporari, in ciuda maretelor voastre realizari si experiente. Nu va erijati in dor de duca, pentru ca nu sunteti decat niste doru lelii. Pe mine asta ma freaca la voi: impostura.

Si nu v-as zice asta daca nu v-as acorda prezumtia de inteligenta. Ca ma gandesc ca sunteti succesuri garantate.

1 Response to “Hai sictir”


  1. 1 likeadrum Mai 27, 2009 la 2:30 pm

    foarte tare! si eu am crescut la tzara si ma enerveaza foarte tare de exemplu astia de pe aici din bucuresti care atunci cand merg la piata, se caca pe ei cand cumpara 2 rosii de la tarani (ma refer la rosiile autentice muncite de tarani autentici), sa le aleaga pe cele mai bune, desi pretul e mai de nimic. habar nu au ei ce inseamna sa ingrijesti gradina sau sa mergi la camp in toiul verii. sau cum zici tu sa depinzi de apa pe care o scoti din fantana. eu am crescut la tara, am ingrijit gradina, chiar am vandut pe piata alaturi de bunici cand eram destul de mica. unii tarani sunt atat de naivi si umili ca se apleaca in fatza acestor cacati care se duc sa se ‘relaxeze’ in natura, dar care nu au alt scop decat sa para kul, cand de fapt ei nu sunt capabili sa aprecieze valoarea. hai ca m-am enervat!


Lasă un răspuns

