Sa ma uit, sa nu ma uit

Nu ca as vrea sa redevin cabotin si insidios, dar sa mor daca nu mi-am uitat cate-o particica din mine pe unde am trecut. La modul cel mai concret: uitat o farfurie neste furculite in dr taberei, vreo cratita in baicului, niste carti in titan, ceva agende vechi in dr taberei, vreo pereche de casti intr-un loc sau niste sosoni intr-altul.

Luati aminte ca nu exagerez, dar daca o sa continui pe linia asta de nomad cu ochi albastri si ochelarist, cu toata viata de bucuresti incapand intr-o masina (ce-i drept masina mica, dar plina ochi) o sa ma trezesc ca ma uit prin mii de locuri si vai mare mirare, o sa raman fara niciun bun material, cum ar veni intr-o filosofie utilitarista, ce vorbeam cu elfii, voi fi nevoit sa incetez a ma raporta la „eu sunt=eu am=eu detin”.Ba chiar o sa ma uit napoi sa nu uit vreun alt bun pretios. Trebuie sa te uiti sa nu te uiti… cred:)

Nu cred ca o sa se intample asta, dar uite asa dupa o cafea te izbeste banalitatea faptului ca te-ai cam pierdut pe drum si zeii doar stiu cand o sa ne vina mintea la cap si o sa prindem radacini. Eeeee… daca nu eram eu asa un pic conservator nu atingeam problema stabilitatii, dar acum imi permit. Sunt stabil. Pentru Momentul asta.

1 Response to “Sa ma uit, sa nu ma uit”



Lasă un răspuns

