1 iunie cu fluture`n camera

Azi e ziua copilului. Copilul din mine e tare mandru ca se simte sarbatorit. Se simte, ca doar n`o fi. Sau o fi ca tot e cartezian asa de cartier.

M`am trezit pe la vreo 5 dim. Cauza: un fluture, monstru din ala alien mare si nervos in batai de aripe. Ba mi se urca si in pat. Nush, poa vroia sa`l strang in brate, habar n`am. Tupeist nevoie mare.

Sa mergi cu tramvaiul nu e atat de cul precum aveam je impresia. In metrou e mai kinki.

Am trecut prin fata circului; in fata circului ca la nebuni. Educatoare si kinderi, animale si papadii.

In rest… aia care o duc bine, o duc tot bine, optimistii tat optimisti, amaratii tat amarati.

Pe final o urare pt copii: baaa… nu cresteti mari ca o sa ajungi tantalai, neinteresanti si mincinosi.

Ps: era mai bine la mama acasa decat in chirie prin bucale. Mi`a trebuit mie sa cresc:(

1 Response to “1 iunie cu fluture`n camera”


  1. 1 noiembrie Iunie 2, 2009 la 10:32 pm

    Sa stii, elfule, ca eu m-am gindit la tine de 1 iunie. Ti-am adus ceva mic de la Amsterdam, numai bun pentru un copilas ca tine.


Lasă un răspuns

