intre cer si papadie sau despre agitatie elfeasca

So, i`ve been bizi. Cum stiti deja, je si city-ul nu o sa mai valsam impreuna. Dar asta e altaaa poveste. Ce vreu sa va mentionez sunt alte lucruri:

  • intre joburi e nebunie mareeeee:D. Nu am mai simtit asa viata curgand prin vene elfesti de ceva vreme. Vorbeste, intereseaza-te, alearga, da mail`uri, primeste/da telefoane. Revino cu decizii. Asteapta mail`uri. Iar telefoane. Nu uita sa manci intre timp
  • ieri am dat 4 lei unui baiat cu cercel in buza (nici nu prea sunt cercei astia… dar de fapt nu era in buza, ci cum se poarta acu). din cta zicea el, a ramas fara benzina la motor. Nu prea l-am crezut, dar cum va spui… ma simt alivee:D
  • saga papadiei continua. Nu o sa va luminez de ce si cum asa devreme. Va tiu in suspans:P(mosulica, cel mai fidel cititor al blogului o sa ma intrebe… lojic ca alor mei le spun). Suficient sa ma credeti ca exista potential de vis cu papadii. Ceea ce nu e deloc putin lucru.
1 Response to “intre cer si papadie sau despre agitatie elfeasca”


  1. 1 marga Iunie 4, 2009 la 11:55 am

    iti faci ierbar, adidude???:P


Lasă un răspuns

