E-day sau de ce tratez cu dosu alegerile europene

Am fost acasa si m`am uitat la teveu. In buc nu a venit minunea sec 20, dar o astept dintr-o zi in alta. Nu asta e relevant, ci prezentarea si discursurile celor 4 veniti sa comemoreze 65 de ani de la debarcarea din Normandia. Cum ar veni niste oameni de Stat.

Sigur, critica se poate face si per ansamblu (cat de civilizata este lumea occidentala) si punctual (cat de bun e mr Obama sau cat de charismatic e mr Sarkozy).  That shit dont matter.

Veti spune ca nu comparam pulifriciul romanesc cu revolutionarul francez sau impetuosul american. Fuck that, nu ma intereseaza sa analizez corect dpdv politic, moral, civilizational.

Dragi cititori si dragi ganditori cu capu vostru: eu de aia nu ma duc la vot azi si probabil nici la prezidentiale. Nu sunt eu marele Cioran sau subtilul Pata, dar fuck that…. nu o sa avem in viata noastra vreun om politic capabil sa transmita via teveu emotie, cu referire la un fapt istoric, deci mort. Sigurrr… o sa imi iau anti-mircea badisme. Mi se rupe:)

Pe langa faptul ca nu ne ajuta „muia” (zic despre noi ca popor, etc, bla bla bla), nu exista, cred, vointa de a fi mai mult decat un smecheras de Marea Neagra (si ma refer la totttt spectru politic). Deci: nici nu putem, nici nu vrem.

Ps: Eu nu vrea sa plec din Romanica, dar as vrea sa cer Romanicai se plece de aci.

Ps1: antenele si realitatile asteapta Cotroceniul sa raspunda lu nenea Geoana, pe faza cu CSAT-ul. whyyy? (cuz asta tre sa faca presa?).

Ps2: E tanti Macovei cu o fatza in postere…

Ps3: „politia opreste microbuzele (sa nu existe fraude)”. pe politie cine-o opreste?

0 Responses to “E-day sau de ce tratez cu dosu alegerile europene”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

