De ce nu o sa fiu blogar – refreshuit (ca sa fiu original sa nu zic reloaded)

  • pt ca nu o sa am everrrr „vizibilitate online” cacalau, cum are altii. blogari, cum ar veni.
  • pt ca nu o sa scot everrr „bani din blog” – asta e un topic mai ceva prizat decat cascavalu si ciupearca de pe pizză – sau cred je ca e…
  • pt ca nu scriu despre noutati in materie, in directie, in sensul, in care ar trebui:D – nu ma refer la simplul fapt ca exista un sens, dar… cu ochii mei am observat (corecta, care e opinia mea) ca Exista o apetenta pt un sens:D (daca nu ati inteles inseamna ca nu sunteti isteti… eu cum am inteles ce vroia sa zica autoru??)
  • pt ca nu sunt nici trendy, nici cul, nici prizabil, nici detestabil, nici imbracat, nici dezbracat, nici cu ala, dar nici cu celalalt, nici in businesuri, nici in pupat in cur – ca n-am niciun cur de pupat, nici delicat si sensibil, nici urlator si cu vana, nici faimos, dar nici anomim, nici tanar, dar nici batran, nici urat, dar nici frumos, nici destept, dar nici prost, nici obtuz, dar nici ingust, nici intelectual, nici spiritual, nici prozaic, nici brit, nici flirt
  • pt ca… si aci sa vedeti ce o sa imi iau (sper:D) critica de la blogari… nu prea pun poze, nici filmulete, nici postari cu trimiteri spre alte linkuri generatoare de discutii mega-hiper-fabuloase, deci… da:)
  • pt ca nu scriu despre „viata mea”, „intamplarile din viata mea”, „sensul vietii mele”, „aurora boreala care este alcatuita din pasii nisipului care se muleaza pe talpile mele… din viata mea”
  • ca nu ii suport nici pe unii ca-s prea sensibili, nici pe altii ca-s prea cretini/dobitoci, nici pe unii ca-s prea rai, dar nici pe altii ca-s prea buni, nici pe unii ca-s cu capu, dar nici pe altii ca-s cu muiaaaa
  • pt ca nu am (cred) o tematica – is unele bloguri nisate: eu as avea cateva idei… blogul cuvintelor care ma freaca la creier gen… (gen, frate, implementa, brand, gherilla marketing, meltean, bagabont, piti, miti,trendy)… si cele care nu ma… (coaie, mars, te`n kkt, romgleza, romcusucdemere, surubelnita, fasung – suna prea… Pizda). si altele:))
  • ca n-am prieteni faimosi din online, poa cativa amici(de fapt doar unu si e una si e tara:D) – cu care am baut o bere ca ma citea si p blogspot, fapt pt care ii multumesc ei si fanilor care ma stie de elf bun si care (berea) sa o mai bem acu mai des ca e vara, nu ca mi-ar arde mie de baut, dar na… o bere nu strica
  • ca nu sunt consecvent si nici nu imi doresc sa devin blogar – adik mi-ar placea sa imi dea bani cineva ca scriu eu interesant, dar trebuie sa ma citeasca lumea, deci trebuie sa imi fac un brand si eu nu m-am dus la sala decat vreo juma de an in cls a 9-a si atunci trageam destul de tare la picioare.
  • pt ca nici macar nu sunt frustrat pe „eu nu sunt blogar”; daca as fi fost => macar visam sa fiu. postare ergo bloghito, bloghito ergo sum ( cu accent pe „ghi” ca suna mai bine a latina de post)… cel putin mie. deci eu nu,dar ei da:)
  • pt ca… si ma scuzati, dar va rog sa ma scuzati… astia faimosi sunt cam uratei (sau asa parrrr… ) rili… dpdv fizic nu spiritualiceste, moraliceste, vreji si uscatuieste… cel putin baetii… adik EI – za new and improved trompetisti de linkuri si newssssuri din domeniu… sa le traiasca familia, dar is uratei asa:D. deci pareare mea, deci vax albina.
  • nu in ultimul rand ii banuiesc ca nu prea stiu sa se rada de ei. nush de ce ii banuiesc(poa din invidie, din ignoranta, din superficialitate, din intuitie baieteasco-elfeasca)
  • si in ultimul rand pt ca… vaz eu cu ochisorii mei ca blogu nu inseamna a scrie ceva (prost sau bun) ci a blogui. in alt post despre a scrie vs a blogui😀
0 Responses to “De ce nu o sa fiu blogar – refreshuit (ca sa fiu original sa nu zic reloaded)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

