Intrusul de la masa 21 – culcat

NB: acesta este un post despre persoane reale, in viata, ba chiar contra-vedete

Nici ca se putea o seara mai amuzanta:D Daaaa… elful care nu este luat in serios, strikes again. In episodul de azi veti urmari ineptiile debitate de un contra-tenor penticostal (esti tu din Baia Mare), dar esti de baia mica (as in fara dus, doar cu toilette si sapun care nu face spume), un tip cret care face filmulete pt firme si muzici experimentale, o domnita faina rau, dar chefless si anturaj-less. Si euuuuuu… unicul, nesuferitul, dezordonatul, neseriosul, neinteresantul si savarinosul (pt ca nu sunt diplomat) – elful bufon:D

Sooo… incep cu cea sfarsitul: am uitat (fara rea intentie sa imi achit berea la halba) – 5 lei. Baietii (calmul si penticostalu) ziceau ca n-au bani. Domnita… daca mai esim la bere ma achit de datorie:) Daca:))

Acu nebunia de inceput:

Intrebare: De ce nu iti place aici (teresa de la culcat)?

Raspuns: Ca e langa un santier si cam plina de oameni prosti.

Si de aici a inceput caruselul mirarilor elfesti. Sa va introduc in poveste: am iesit sa beau o bere cu o domnita cu care tot ziceam ca beu o bere. A doua bere s-a petrecut la aer, in centru istoric, ca na… am fost fudul si am refuzat motoarele. Nu iesi rau – am acceleratie serioasa acu:) Domnita, evident in alta paradigma decat je, cheama la masa un cunoscut si pe prietenul cunoscutului – de fapt ne mutam noi la masa lor – domnita aduce si scaune (jos palaria ca e descurcareata).

Elful tace, tace, tace dar apar ineptiile (parearea mea, deci vorbesc doar din pc meu de vedere). Prima care ma doboara: orice care se termina in „ism” e superflu, ireal, nerelevant. Fuck mi silly and call me an elf – si ne referim la capitalism, crestinism, extremism… u know, shit care se termina in ism:))

Am zis ca e ironie, gluma… dar nu, nu era:) cz: anulam istoria recenta, trecuta, viitoare, antica, medievala… aia cu oameni mari si oameni multi – pana mea… suntem anistorici, salasluim intru plenitudine, fiintare contemplativa a muzicilor de bine.

Altaaa… eu sunt dintr-o familie penticostala, am fost crescut in credinta. (foarte bine, te dai mare ca esti minoritar?:)) Am umblat, am vazut, am petrecut, eram sa`mi pierd credinta (si umorul as spune eu), dar sunt impacat cu mine. Eu cred! (tu esti magicianu ralea, tu poti sa faci pipi si pe canapea, JC nu se suparaaaa:D)

Baiatu` calm e calm. De ce caut conflictul, de ce sunt frustrat, „relax man” – e sintagma pe care mi-o transmite. Eeee… dude, pari ok, dar mie nu imi place de mersul gascanilor. Nu intra in firea mea sa stau calm cand e nebunia calmului de bovinute ierbivore la mare pret de cap pe vita furajera:)

As mai zice multe, dar mai las o portie si pe maine. Shit like that nu se uita usor:D

PS: nenea credinciosu e contra-tenor, cel mai tanar din istoria operei romane… a stat la masa cu regi, filosofi, printi etc etc. Sfat: dude, daca te dai intru credinta, mandria e un pacat capital-ism:D Si da… ti se citea pe ochelarii pusi pe frizura ca esti cocos mandru:D

1 Response to “Intrusul de la masa 21 – culcat”


  1. 1 Viggo Iunie 16, 2009 la 5:08 pm

    =))si domnita ce parere avea?era si dansa incorporata in ambianta?


Lasă un răspuns

