elf and hyde

Stii ca ti-am dat inapoi sufletul. Sterge-te cu el pe cap, tampit ingrat ce esti! Ti-am fost aproape cand nu aveai pe nimeni, ti-am dat sa crapi in tine vorbe amuzante si ti-am ridicat ochii cand ii aveai drept in pamant, ca un baiat trist ce erai. Si acum?? Vrei sa iti iesi din piele? Crezi ca te poti descurca fara mine? Ca iti poate fi altcineva alaturi? Ca macar te suporta cineva?

Asculta atent glas isteric: nu ti-am cerut nimic, niciodata! Ai cerut o portavoce, ti-am dat un portdrapel sa te mandresti in fata lumii. Tu ai aratat doar dispret.

„Nu mi-ai cerut nimic”… cata ipocrizie. Crezi ca vorbesti cu altcineva? Vorbesti cu mine elfule… jocul de-a neintelesul nu iti merge cu mine. Eu stiu ce iti poate mintea pentru ca este partea din mine. Crezi ca exorcizarile astea copilaresti, in vazul lumii, au vreun efect? Si acum daca ma scoti in lumina, crezi ca vor pricepe? La fel de gri vei ramane.

Macar gri. Gri-ul nu este strident si tu, draga bufonule, ai facut prea mult exces de tipete. Ajungem la un acord? Tu esti mai calm, eu mai agitat?

0 Responses to “elf and hyde”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

