discriminare religioasa

Imi place numele meu. E fain, ma regasesc in el… Ai mei vroiau sa ma boteze „Mircea”, dar cica „Mircea” era numele unui magarus pe care il avea tataia 🙂 Deci a picat faza… Ma rog, asta e legenda familiei. Numele mi-a fost dat de nasi si bine au facut ca l-au ales. O familie de sorginte romana, Adrian, Traian si… Georgeta 🙂

Still… ma cam seaca faza cu marii sfinti si micii mucenici, eu fiind unul din ultimii. Adica… al meu Sfant Adrian parca nu a avut un PR bun, dar deloc. Check it out: „Deci fiind adus sfântul la împaratul si marturisind pe Hristos ca este Dumnezeu adevarat, îl pusera cu fata în jos si-l batura cu toiege. Apoi, întorcându-l cu fata în sus, a fost batut si peste pântece, încât i se vedeau si maruntaiele. Mucenicul când patimea acestea era de 28 de ani”, aflam din traditia ortodoxa.

Hei, dont get me wrong, Pavel, Gabriel, Maria, Petru… all great guys, so… asa se zvoneste… dar dude… astia nu si-au luat in barba cum si-au luat toti mucenicii, credinciosii, sfintii post Inviere. Not fair 🙂

Sooo… incep sa militez pentru repunerea mucenicilor in drepturi. Forget about 40 de pahare de vin… ce denota asta? Toti suntem bagati la gramada, individualitatile sunt sterse, iar ortodoxismul nu a fost niciodata mai zambitor 🙂

Adrian, militant al drepturilor mucenicilor, doreste strangerea randurilor si urecherea Sfintilor Parinti 🙂 EU nu sunt evlavios sau fanatic… nici nu mi-am facut rugaciunea nainte de somn de ceva vreme… am insa o banuiala ca Dumnezeu, orice ar fi el, cu majuscule sau nu… trebuie sa aibe un simt al umorului 🙂

0 Responses to “discriminare religioasa”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

