Spirale, spirale sau despre misa-bang

Pe realitatea e spirala misa. Domnisoara din elicopter spune ca e cea mai prielnica zi de spirale, conform probabil unor surse anonime (wiki stuff?), si sunt cele mai mari sanse sa te incarci pozitiv.

Hopa… 25 euroi tratamentul cu pipi in Suedia, unde mr Bivolaru e in concediu. Om descurcaret, dom`le. Eu ma intreb de ce nu m-am dus si eu azi la Costinesti? Am ramas acilea la bucale sa`mi caut de munca, silly mi, cand puteam naiba sa ma incarc pozitiv si astfel sa dau glas energiile benefice din eul meu luminos. Moron, ce vreti? 😦

Hopa… si „urinoterapia”… scriu dupa dictarea de la teveu. Eu stiu de la tataia ca daca te lovesti dai cu pipi si trece ca pipi-ul are sare… sau ceva… de dezinfecteaza 🙂 Cum ziceam, in loc sa ma duc sa ma integrez in absolut, stau aci sa ma exilez. Urat, urat. Ie`te ca au si talkshou pe tema data… de la miscare transcedentala la gang bang. Kinki

Si eu stau acilea ca netotu 🙂

PS: Eee… nu ma poci abtine… cica misa poa deveni grupare para-militara!! Acu ce dracu se intampla? Fac pipi pe noi cu jet puternic?! wtf… 🙂

2 Responses to “Spirale, spirale sau despre misa-bang”


  1. 1 Cazare pensiuni Aprilie 25, 2011 la 10:54 am

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.


Lasă un răspuns

