am chef de…

am chef de scris si cum aveam eu chef de scris, citind si si uitandu-ma la pozele catevencilor cu cele mai sexy ziariste in viata si gandindu-ma ca as vrea sa scriu despre ce mult as vrea sa fiu in pielea unei tinere in vant(traducerea fiind une jollie fille dans le vent, ceea ce inseamna o tanara la moda… daca franceza nu m-a parasit di tat)…

pentru ca si acum deschid o paranteza, alta (e foarte kinki sa fii o domnisoara la 20 si oleac sa scrii despre ce iti place matale cu bonusuri de parfum de portelan fi si trip-uri intelectuale presarate cu „haine dragute” cum ar veni… si sunt extrem de sincer in invidia mea, dar oricum nu se contorizeaza pentru ca nu stiu daca prototipul acesta de domnita are simtul ironiei si al autoironiei ori voi ma stiti ca fie cracu` cat de fain si glezna cat de subtire si intelectu` cat de potent… e vrajeli fara a cunoaste serioasa meserie de a te rade)… inchis paranteza.

am chef de mutat. daps, de aista am chef, sa vaz ce si cum (tata, stiu ca ma citesti… nu te speria, dar la banii astia pot gasi ceva mult mai bun, deci nu e panica, deci nu ma da nimeni afara)… pt ca nu e zen aci, nu e nici „acasa”, ori asta inseamna ca nu sunt bine, deci tre sa fac ceva sa schimb, caci nu-i asa, doar nu sunt o suma de boceli si lamentari.

am chef de o carte cu povesti, ba!!! ca ma enervez ca mi-aduc aminte. deci eu tre sa imi iau cartile… NB pentru librarii care aduc heroic-fantasy sa le aduca mai rpd, oricum o sa le comand cumva pe net. Si da, ma refer la lecturi neserioase, dar care mie imi plac… mult, mult, mult 🙂

am chef sa ma vad ( nu aruncati cu pietre) cu fratele elenei, olteanu care pare istet pt ca baiatu e tare frate. deci finding neverland, rulz coaie 🙂 Tot respectul. Si da… si eu am „bocit” la film, dar eram in dr taberei si-l vedeam de pe dc. Apropos de asta, vaz ca unii care pareau interesanti pe blog, acu nu prea mai is… Oare au involuat gusturile mele? 🙂 Deci draga elena, cand vine familia ta prin buc, da si tu un buzz ca as bea o bere si cu fratili tau

am chef de inghetata cu fistic de aia post-ceausista (gen unt) si de muzica anilor 90… dar fara trecuturi ca iar o dau pe sf-uri si intru in spawn.

am chef sa termin piesa de teatru, dar asta nu se pune ca acu n-am stare, dar totusi e bine ca macar am chef.

am chef sa mai visez un vis de Ala (nu de ala… ci de Ala, gabi stie), care sa determine sa dau telefoane pentru a il povesti, pentru a nu`l uita. ca le uit daca nu dau nu`l scriu sau nu`l povestesc cuiva.

mmmm, cam atat pt moment. nu pot sa spun chiar tot, mai pastram si pentru cand n-am chef.

1 Response to “am chef de…”


  1. 1 roxana Aprilie 27, 2010 la 7:43 pm

    finding neverland a fost si la mine cu bocete, da jenibile ca eram in tren si plangeam si lumea toata se uita la mine pentru ca eu aveam casti si nu stiam ca se aude cum ma smiorcai :))


Lasă un răspuns

