Un presedinte care se da lovit si unul care se da sprijinit

Eu sunt fan Crin de ceva vreme. Nu`mi placu imediat dupa congresul pnl ca si-a pierdut din cadenta, observ ca incepe sa-si revina (ma refer strict la forta discursului). Intre Geoana si Crin nu se pune problema pe cine prefer in turu 2 cu Baselu, acu sa vdm ce face si don doctor.

Da nu asta`i important. Ci faptul ca maica`mea a visat azinoapte ca lu baselu i-a picat o grinda in cap si… citez de la mama, „Basescu se vaicarea si tot zicea, Gata trebuie sa ma apuc de lucru ca doar am vorbit pana acum

Daca nici asta nu e semn ca se cutremura Cotrocenii, nu mai stiu care e 🙂

Analize, sondaje, pareri avizate tot sunt… dar cand deja incepem sa visam ca Baselu e lovit (si nu doar de catre moguli) e nasol pt domnia sa.

PS: cica se strang intelectualii lui Antonescu. Nu comentez anvergura lor, nu am aceasta cadere, dar pt cel putin un nume eu garantez 🙂 Dar as vrea sa ii vad pe la teveu sa inceapa sa se exprime in spatiul public. Parerea mea, ca eu stiu cu cine votez.

4 Responses to “Un presedinte care se da lovit si unul care se da sprijinit”


  1. 1 akmon86 Septembrie 17, 2009 la 12:01 pm

    Prin fiecare dintre gesturile sale Crin Antonescu se delimiteaza de spectacolul ieftin oferit de contracandidatii sai. In fiecarea zi Crin Antonescu demonstreaza ca stie sa se poarte ca un presedinte adevarat

  2. 2 Melting Septembrie 17, 2009 la 12:25 pm

    iete că apăru și primu’ ultras =))

  3. 3 Paula Septembrie 18, 2009 la 11:41 am

    Eu personal votez Crin Antonescu ! A demonstrat ca este omul cel mai capabil sa conduca Romania !

  4. 4 Melting Septembrie 18, 2009 la 2:37 pm

    și eu votez cu Crin, dar asta nu înseamnă că a demonstrat ceva până acum… nici când a fost ministru, nici când absenta cu lunile din Parlament (dacă ai job, înțelegi și tu că nu e în regulă atitudinea asta), nici când nu știa ce atribuții are prin constituție un președinte… ehhh bon, anumite lucruri se mai învață pe parcurs dacă vrei. Dar repet: n-a demonstrat nimic încă!
    pe lângă votul orgasmat aprioric mai există și votul plin de scepticism… deși ambele se contorizeză la fel, sper să se contorizeze în dreptul lui 😉


Lasă un răspuns

