Ficatei cu usturoi vs antreprenor cu datorii

Am fost azi sa-mi iau cartea de munca de la biz. Pac, pac in tramvaiu 19, pac pac „Servetele umede, 3 la 10.000″… ca o mica paranteaza, de ce are tramvaiu 19 statii una dupa alta?? fuckin weird; una nainte de mac`ul de la dristor, alta dupa… it`s like… 2 min de mers pe jos intre ele… whateverrrrr

Soo, la vila biz, cam gol. Za old crew e pe pozitii, Alexu… inca o data: nice haircut dude :). Aceleasi probleme, lehamite si nervi. Cum eram eu nainte sa plec. Bomba veni cand am auzit ca a plecat Geo… geo, geo… ce ai facut mai fetita? 🙂 Je credeam ca o sa fii un brav soldat al trustului pana la sfarsitul calatoriei. Poi se poa? Nu ma trageai tu de urechi, inrosindu-te usor in obrajori ca te enerveai, sa nu comentez si sa prestez ca nimeni nu ma tine cu forta? Je cred ca geo pleca la fel de tacuta si discreta dupa cum am cunoscut-o. Sper sa iti fii gasit ceva fain, ca ambitioasa si muncitoare esti 🙂

Copiii care au ramas… biem la primu salariu, chiar daca merem in parc si iau bere la pet :). As mai fi ramas, dar trebuia sa ma intalnesc sa ridic papica de la mama (si ce ficatei cu usturoi si aripioare condimentate a facut… un vis) asa ca nu am avut ocazia sa`l vad si pe mr rashad. Ma rog, l-am si evitat ca ma simteam bine si nu vroiam sa trantesc un „dumnezeii ma`tii” printre dinti, zambind cum l-am vazut pe boss ca zambeste.

Rashade, Rashade… ce sa mai zic bre? Ai trait visul romanesc, acu na… e mai greu, dar stim placa, rezistam, „it`s alright guys”, pac pac inventivitate, pac pac oportunitati in criza, pac pac anti-criza, ba o conferinta, ba un training… da banii bre ii mai dai? Ii mai dai lu mutu cred… Apropos, saracu mutu 😦

Deci mr Rashad, esti carnat bre! Asa cu chipul ala al tau dragalas, ca de bebe hranit la san pana la 5 ani. Ai facut rahatu praf, ai fost mare (cica), ai ajuns mic, sa iti iei din alea 30 si ceva de mil pe care mi le datorezi un bilet si du-te vere. Lasa-ne! Mai faci tu revenireeee… si daca o vei face… ca un phoenix din propria cenusa, tat degeaba. Ai demonstrat ca esti un antreprenor trist cu tot cu zambetu tau larg si sincer. O sa te pun pe fir cu Alice (prietenii stiu de ce), daca oi mai da de dansa, sa va bagati amandoi intr-0 afacere, business de succes sa dati lovitura sa deveniti faimosi sa va bate multinationalele la usa sa va roage sa le bagati in proiectu vostru.

Ti`ai dreacu cu apucaturile voastre de oameni cu talent in afaceri. Ai mei mi-au zis ca tre sa las loc de buna ziua pe oriunde trec, dar la tine rashade sau cum s-o scrie numele matale nu are rost. Pe tine te face un ficatel cu usturoi. (rece si neincalzit, i might add)

PS: Imi cer scuze fata de Silviu, cu care n-am vb mai deloc, ca la inceputurile mele in bmg faceam ca trenu si aparam cauze pierdute. Tat naiv am ramas. Marta, i`m sry, dar te-ai cam inselat.

1 Response to “Ficatei cu usturoi vs antreprenor cu datorii”



Lasă un răspuns

