azinoapte am ras in somn

Nu mai stiu de ce, dar mi-a ramas in cap inca de dimineata: am ras, de mai multe ori azinoapte in vis. Doar o data imi mai amintesc de senzatia asta, a long long time ago… in a galaxy far, far away 🙂

Partea de-a dreptul bizara este ca radeam zgomotos, ca tiu minte ca m-am trezit, am adormit la loc si iar liber la ranjeala onirica 😛 Se poa sa fi avut motive, dar nu mai le tiu minte. Dupa femeia, a rade in somn e semn de orgasm. mmmm… asa o fi, eram singur aseara deci m-am „ras” de unu singur in somn? Alte semne ale facerii de sine nu am observat de dimineata, soo… nush ce sa zic.

Am je cateva motive pentru care as rade si in somn si in „trezie”, dar inca nu-s catranit sa le astern pe hartie. Cateva sunt cu picioare, cateva sunt pur abstracte. Promit ca o sa reviu la subiectul asta. Nu ca nu m-ar tenta sa intreb pe cineva avizat de subiect (je am inca dorinta sa merg sa ma verific la un psihanalist/psihiatru, dar am inteles ca astia sunt si mai nebuni decat „pacientii”) :), dar inca am trebi serioase pe cap.

Anyways locu asta in care m-am mutat e prielnic noilor senzatii. astept sa vad ce se mai intampla 🙂

4 Responses to “azinoapte am ras in somn”


  1. 1 orijean Octombrie 21, 2009 la 8:46 am

    e bine cand te simti bine;)), chiar daca nu-ti mai amintesti a doua zi..

  2. 2 Madalina Decembrie 15, 2009 la 9:02 pm

    da si eu am patit-o:)) imi aduc aminte ca eram foarte entuziasmata de ceva ce se va intampla (adica eram sigura, dar de fapt nu s-a mai intamplat)..cand m-am trezit nu mi-am dat seama ca visasem ceva pana cand m-a intrebat matusa mea (eram la ea in vizita) de ce am ras azi noapte asa cu pofta.. ? cred ca pur si simplu s-a datorat faptului ca eram fericita (atat de fericita incat abia reusisem sa adorm) 😀

  3. 4 Sigrid Aprilie 17, 2010 la 7:57 am

    az’nuapte chiar ai ras in somn. de 2 ori.


Lasă un răspuns

