Praise the praz!

Primul indiciu de puternica discrepanta intre poeticele mele ganduri si grobianele mele comportamente a fost azi pe dupa amiaza cand mama m-a invitat sa pap niste peste (gen ceatal, gen o hamsie mai cu muschi) cu… prazzzz. Daps: la malul marii am arso olteneste. Si tiu sa zic ca a fost genial. Am mancat cu pofta, cu gura plina si mirosind a ceapa. Pe vremea asta cu viroze, un melanj de ceapa+usturoi=love. Ca da, am bagat si cu musdei si cu mamaliguta. Deci, vorba evanghelistilor, Praise the praz!

Si aveam, zau, niste trairi ezoterice. Ma gandeam ca eu acasa in mangalia sunt taman la granita dintre cunoscut si necunoscut (pt ca stau la vreo 4 min de mare) si e o chestiune destul de kinki. Sau meditam asupra faptului ca marea respira a ea insasi in perioada asta. Ceea ce dupa capu meu e cat se poate de mumos. Dar na… totul s-a dus intr-o directie cumplit de groteasca cand gura iti pute si esti plin ca un burduf. Nu mere trairea diafana in compania prazului. Oricat as vrea je sa prezint imagini care sa dea pe spate cititorii, sa-mi creez notorietate si sa ajung un nerval al secolului 21 nu poci cand ragai pre limba olteneasca. Deci fratii mei legumicoli, asa fusei eu la marea aia mare si asa lenevii ca in zilele bune incat va spui drept, nicaeri nu-i ca acasa 🙂

Asta e pt tapi, al carui glas, cand canta, e ca prazu cu peste. genial!!!!

2 Responses to “Praise the praz!”


  1. 1 Sebi Noiembrie 2, 2009 la 9:55 am

    Multumiiim! :))
    Sa stii ca m-am gandit la tine azi dimineata, cand cantam in dus ca un corporatist ordinaire care sunt. Stati p-aproape, necredinciosilor, ca ma duc la American Idol…vedeti voi atunci!

  2. 2 adi Noiembrie 2, 2009 la 10:05 am

    sper ca nu te atingeai prin parti private cand te gandeai la mine tapi. stiu ca am dormit atatea nopti impreuna, dar trebuie sa nu ne hranim din himerele trecutului:))


Lasă un răspuns

