lipsa de neimaginatie

Pt ca e criza si tre sa nu facem risipa, uite si eu… adun drafturile de pe blog sa le utilizez. Nu ca nu as avea inspiratie(mmm, acu nu am:P), dar mi se pare fain sa legi crampeie de ganduri intinse pe vreo 2 saptamani. Exercitiu de neimaginatie

Haos si hopuri

Nu asta era planul meu, daca as fi avut vreodata un „master plan cincinal”.

No title

People iz stupid, we all know that. Observ ca si cei care nu par stupizi… par ca sunt. Si nu ma refer la needucati, nescoliti, necititi. Au contraire – ma refer exact la cei ne-ne. Este o discutie veche de cand lumea, despre elite si despre valori. Well, nici elita, nici urmasii elitei nu-s prea rasariti.

Bugetarii cu cojones

Astia fiind judecatorii, cei in robe, da… chiar ei 🙂

Ii doare pe ei in basca de criza, subfinantare, fmi, ue, cm, bla bla… oamenii au cojones… „vreti sa ne taiati salariile, sporurile… ia de aci o amanare, ia de aci neste justitie a la romanica”.

No title

wtf i`m doing? 27 de ani, maine-poimaine 28. nu ar fi cazul ca sa-mi pun niste intrebari existentiale. sunt fosti colegi, prieteni care s-au casatorit. sunt oameni pe care ii cunosc cu little kinderi, credite la banca pt case si masini. for god`s sake sunt oameni in toata firea, de varsta mea, care au familii. cu care am baut, am ras… fiecare cu deviatiile sale in viata.

sa ne imaginam

Sunetul unui ciocan sparge linistea. Un cui batut, apoi altul. Se arunca o mana de pamant, degete inghetate isi fac cruci strambe, unele mai mici, altele mai mari. Un siciriu simplu, liniste si chipuri obosite de trecerea grea a timpului. Moartea unui om tine cateva zile bune: e un ritual de respectat, sunt neamuri adunate. Miros de tamaie si ceara. Aer imbacsnit si suflete sleite.

0 Responses to “lipsa de neimaginatie”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

