mistarii poporului si mistar proper

am lucrat la un material, sper sa fie bine primit ca am descoperit niste cestiuni foarteee dragute. Cum ar fi un parlamentar, Catalin Chereches, a imprumutat 1,5 mil de euro de la mama domniei sale… Mamaaaaa, vreau si eu 1,5 mil sa ma imprumuti. Omu explica: acu daca il credem ori ba… e o alta chestiune. Mai aflam si ca dl Boureanu are credite preferentiale… asa am priceput si cre ca am pricepit bine „Cea mai mare parte din acest credit se plăteşte la rambursare”… poi sa nu tot fii baiat destept? 🙂

Sunt din tot spectrul parlamentar, sunt alesii neamului. Sigur baselu vrea referendum sa starpeasca neste coruptie. Uuuuu… acu… sa`l credem ori ba? ca face el curatenie? ca se crede Baselu un fel de Mr Proper al neamului nostru care are si marea neagra ca vecin statornic, aista e cert. Ca tot monologheaza despre moguli si cum vor ei sa fure si sarea si posta poporului… si pe asta o stim. (je ma intreb daca nu ar fi mai bine admnistrate de moguli… zic si je asa… ca parca oamenii vor profit si na. ma intreb si eu ca un nemernic 😛 )

Si da… nu`mi place nici de unul nici de altul in mod special. L-as vota pe crin, dar nu pot sa ma abtin sa nu remarc ditamai baneru de neam prost (de pe linia lu 41 la inceputul podului grant pe juma de bloc) cu liberalul de bun simt(stiu e marketing, dar totusi…) De geoana si oprescu nu mai zic… Iar Mr Proper al statului… ai de capu nostru. Anyways, vedem la alegeri. Eu nu sfatuiesc pe nimeni sa se duca, sa fie civic, sa dea dovada de responsabilitate bullshituri din astea. Eu indemn la calm si retinere. zau, daca va si enervati… n`are rost 🙂

Cititi cu calm cum ei au datorii fata de… altii, nu de noi 😛

1 Response to “mistarii poporului si mistar proper”


  1. 1 Cristina Fedorca Noiembrie 14, 2009 la 3:21 pm

    No,my friend.du-te,voteaza,anuleaza votul.De ce sa-ti foloseasca ei buletinul de vot intr-un mod fraudulos?Just think


Lasă un răspuns

