eroi si miros de portocala

am avut o pasiune pentru eroii din plan indepartat. cei pe care scriitorului nu-i favorizeaza, actorii secundari, chipurile ce dau culoare, dar care apar mai stersi. asa imi imaginez ca sunt sustinator al cauzelor pierdute. asa imi vad romantismul si impetuozitatea. eroii secundari sunt mai subtili, nu sunt stridenti. ei imi par mai emotivi, lucru care pleaca din insasi natura lor. mai usor de uitat, ei au posibilitatea de a erupe. Sunt solari, dar fara sa jigneasca ochiul prin prea-plin. Slabiciunea asta o am din frageda tinerete, plecand de la cele mai banale exemple. Imi aduc aminte de primele desene date de mogului berlusconi, si nu pot sa uit atentia pe care o acordam celor care erau second in line. De la fiocchi di cotone la principe valliant. Ma refer la ele pt ca imi sunt printre primele povesti pe care le traiam, cu mintea de acum 12, 13 ani. Sunt si altele; imi placea Lancelot nu Arthur, Cyclops nu Wolverine. Sigur nu mai sunt reperele astea acum :P, dar nu discut despre ce este astazi ci despre ce a insemnat ieri, pentru mine. Cu exemple demne de tinut minte 🙂 Am redescoperit acum vreun an si ceva un alt personaj. O poveste mai elaborata, mai detaliata, dar doar o poveste. M-a frapat placerea cu care am asimilat acel caracter. Nu stiu daca o pot exprima pertient, dar a fost similara cu bucuria pustiului care inspira mirosul de Craciun. E o nebunie alchimia asta de mirosuri de cozonac, portocala si brad. De curat si proaspat. Cam asa si eroii astia de poveste. Imi plac la fel de mult ca mirosul de portocala in preajma Craciunului.

2 Responses to “eroi si miros de portocala”


  1. 2 Magda Noiembrie 20, 2009 la 8:00 am

    Mie imi placea Sailor Mars, in loc de Sailor Moon. Iar in filme, eram invariabil atrasa de personajele negative.

    Oare Craciunul miroase a portocala? Sau portocala a Craciun? Mie, una, mi-e tare greu sa mananc portocale vara…


Lasă un răspuns

