crinii latra, autobuzu trece

intre 14 si 16 am fost naiv. mi se parea ca se poate, ca doar… doar… uitasem si de bazine electorale si de intentii si de strategii si de autobuze. am zis ca o sa faca romania rahatu brici si o sa devenim mai mari. Evident, am fost un bou. Sau naiv. Cam acelasi lucru. Cand incepi asa sa crezi ceea ce nu poate fi numit decat o iluzie, nu`i a buna 🙂 sigur, esti mai euforic, mai nevrotic si te dai de ceasu mortii sa mai vezi si alte cifre. Well, nu a fost sa fie. Dupa cum bine stiti polurile de exit zic o cestiune si oricat ar numara pnl acu nu mai ajunge crinu in turu 2. dupa orice sistem, in orice permutari, cu toate sesizarile de frauda. Se futu, cum zice frantuzu. Am vrut sa votez dupa munci, am ajuns intr-un loc… am vazut ce e si m-am tirat spre casa. Erau multe donsoare faine iesite (artistele… si pe traseul lui 41… ohooo, aista e ceva. de obicei ele merg cu metroul, dar uite ca banuiesc ca fusesera la vot). Banuiesc si cu cine votasera sau cu cine aveau de gand. Sau is iar naiv. La cati hamesiti dupa o functie si la cati avari cu dor de marire sunt… sa fiu e de 2 ori naiv ca tot nu compensez foamea astora 😛

Invingatorii au iesit la teveu. Burtosi, evident. Eleganti si fini. Domni bine. Mai ca le-as pune papion asa sunt de civilizati. Crinu a fost exact ca un copil razgaiat/frustrat, dar eu pricep reactia (din nou, a treia oara, sunt naiv). Moara bibi, asa as fi reactionat si eu. Un fel de „sa va dau multa… ue”. Nu vreau acu sa incerc sa explic ce s-a intamplat, de ce a iesit scoru asta, is altii mai distepti si mai cifrati decat mine.

Atat tiu sa precizez. Duminica a votat Partidul. Nu popescu, gheorghescu si pulifrici .Unii cu staif are zice de partidocratie. Nici macar un termen asa simandicos nu cre ca se pliaza pe situatia noastra. A fost Partidu care a manat multii Prostanaci la vot. Hai mamaie, hai tataie, hai spargatorule de seminte, hai ceafa de porc, hai fufo, hai talibanule. Hai cu micu si cu marele, hai in autobuze, hai votati mai mic si mai ieftin, hai sa le aratam noi lor, hai cu frica… Hai cu prosteala. Eu nu-s convins ca din cei 53, 54% cat o fi prezenta pe national la vot, 15% au fost constienti de votul lor. Nu ar fi fost frumos sa fie un exit poll pe cultura politica? Aaaaa? kinkii…

Eu sustin votul cenzitar.

Eu sustin(again) miscarea de absenteism.

Eu latru, dar autobuzu trece.

2 Responses to “crinii latra, autobuzu trece”


  1. 1 fem! Noiembrie 22, 2009 la 10:35 pm

    Mă laşi cu autbuzul? Cinci institute de sondare a opiniei publice dau aproximativ acelaşi rezultat, iar tu te ţii de autobuz. Şi se mai spune că electoratul liberal e unul rafinat.

  2. 2 aliciademeter Noiembrie 23, 2009 la 2:49 pm

    Domnii nu au rushine ! Ca’s domni, nu? Faza e jalnica, noi suntem jalnici, tara asta e jalnica, iar tot ce ne-a ramas din bunul simt … e jalnic si el! Raspunsul lui „fem!” e cat se poate de haios. M-am convins de atatea ori pe pielea mea ca suntem cei mai buni in replici pripite, in replici pitzigaite si in contradictii. A dracu de tare e faza asta… e’o caracteristica mostenita de’a romanului. Mi s-a propus si mie sa votez contra cost, pentru niste amarati de 400 de mii de lei vechi. N-am avut norocul sa impusc pontul cel mare de 2 milioane de lei vechi pentru un vot, asa cum au avut altii ocazia sa impuste. Si totusi, n-am impuscat nimic… de scarba, din scarba si cu o foarte mare din nou scarba in suflet… m-am dus la vot. Am plasat o mare stampila d’un albastru deschis pe-o casuta a unui base… si nu-mi justific actul. Pur si simplu nu conteaza. Sunt destui cei care au primit bani pentru votul lor pentru Geoana, ce mai conteaza votul meu pentru Base? Ce a facut Base? Nimic! Ce o sa faca Base? Nimic! Ce a facut Geoana? Nimic! Ce o sa faca Geoana? Nimic! Ce a facut Crinu? Nimic! Ce o sa faca Crinu? Nimic! Deci… care-i scopul? Carei cauza? Care-i interesul? Care’i intentia? Care-i intrebarea si care-i raspunsul? S-au spus… s-au facut … sau NU s-au facut… mergem oricum mai departe cu aceeasi scarba nemarginita si nemultumita, amplificata in fiecare zi mai mult… de indiferenta noastra, de indiferenta lor, de lipsa de incredere si de’o clara vorba „Ma pish oricum pe ei, nu ma vor ajuta sa-mi fie mai bine, ce-mi fac cu mana mea, aia am!” Cine’i de parere ca nu se vor pisha si ei pe noi, e naiv! Deci hai sa urinam… in autobuze, pe autobuze, pe niste sarmani naivi fara scrupul si incredere, care au disperati nevoie de un shut in fund si de’o mana de banuti pentru votul lor inofensiv si pe domnii candidati. Sunt multe de spus, suntem romani si n-o sa spunem multe… si suntem niste spurcati shpagari. Daca vorbesti domnule autor, crezi ca te va auzi cineva? Ce zici ca-i de facut in treaba asta?


Lasă un răspuns

