moon

De parca nu`i ridicasem destule osanale, Kevin Spacey e prea tare ca robot. Iar emoticoanele de mess il umanizeaza pe Gerty intr-un mod absolut original. Gerty e un Hal jucat mult mai bine. Un film claustrofobic, eu l-am urmarit si destul de intrerupt… poate din cauza starii pe care o transmite, habar n-am. Za main character, Sam Rockwell, e foarte foarte bun. Mi-l aminteam doar din Ingerii lu Charlie. Nici macar in Nixon/Frost nu l-am bagat in seama. Gagiu e meserias, that`s pozitive. Filmul e psihotic, alt termen mai bun nu`mi vine in cap. Are din SF, cat are si din a Space Odyssey – atat de mult incat sa ofere un tablou fertil povestii, atat de putin incat sa para credibil/autosuficient. La fel de adevarat e ca un alt fundal nu ar fi avut atat de mult de oferit unui film-monolog. Un film care umanizeaza. Asta e cred al doilea termen cheie – uman. Sa-l vedeti. Merita 🙂

0 Responses to “moon”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

