toujours les femmes

Scriam acu ceva vreme despre timpul trecut. Unele amintiri au inteles, altele mai putin. Povestea mea cu femeia, fata sau pustoaica s-a transformat de-a lungul existentei relativ banale a elfului intr-un tango ascultat la casti. S-a simtit, cum in scurta vreme, am pus alte melodii si pasii nu s-au sincronizat. Nu cititi doar ca o deresponsabilizare. E cred si o cestiune asumata din vointa de iresponsabilitate. In liceu, eram poetul de curte, vesnicul romantic. Ehee… ajunsesem de-o faima cam jenanta, dar in care ma complaceam. Asta nu s-a schimbat prea mult, cu toate ca am devenit mult mai orgolios. Mai crud si putin mai intelept. Citesc acu o carticica despre femei si romane, dar declickul mi l-a provocat tot o domnisoara. Sigur, nu-s vreun pui de don Juan. Nici pe departe. Am fost un crai la un moment dat, un mic autocrat al sufletelor sensibile, dar nu am trecut in linia maretilor cuceritori. Nu m-am simtit bine in rol tragic, chiar daca am facut mare drame din mici intamplari. Era un sport care-mi permitea sa simt.

Scriu asta pentru ca fiecare domnisoara sau femeie pe care am intalnit-o m-a educat putin mai mult decat eram inainte. Uneori in profunzimi, alteori in gestica si comportament. Povestile mele nu-s mai interesante decat ale altora, dar asta nu inseamna ca nu imi face placere sa mi le reamintesc. E un exercitiu pe care il recomand. E duios si improspateaza memoria. Uneori e fascinant sa-ti amintesti detalii pe care nu le ai la indemana, dar care rasar uimitor de repede cand te hranesti, cu atentie, din trecut. E si un exercitiu de sinceritate fara costuri mari. As vrea sa vad mai multe mostre, m-ar amuza teribil sa stiu cum se scriu alti prieteni sau apropiati. M-ar fascina sa descopar asta la domnisoare. Sunt mai mici sanse, pentru ca ele sunt pudice. Nu toate, e adevarat. Le stiu inteligente si le conjur sa nu creada ca astfel vor alunga misterul. Au contraire 😛

Am suferit caracterizari si picturi care mai de care mai placute. Partea asta de kinder curios de cum pare n-o s-o abandonez everrr. E prea fun sa ma declar un elf putrezit in interior si fricos de oglinzi. Cred ca am sedus prin copilaria afisata, asa o debordare de baloane de sapun care plac. Se sparg usor si repede, dar exercita o oarecare fascinatie. A fost o victorie persoanal cand tata venise in Bucuresti si eu eram hai-hui la Cluj, in cearsafuri straine, mirosind a sex si jucandu-ma de-a amantul. Un ritual care mi-a dat pofta de a face mici nebunii. Cat de mirati au fost ai mei 🙂 Puiul nostru umbla teleleu, taman cand am venit sa-l vedem si noi. Mama, ca orice mama, ma vrea stabilit, legat si luat cat mai repede cu putinta. Sigurr, nu cu oricine. Sunt cert ca va fi o scoara buna, model. Ma iubeste prea tare sa nu ma lase sa-mi fac meandrele 😛 (cat de neserios vorbesc, despre lucruri asa serioase. uneori si eu ma ingrozesc 😛 ). Si stie ca o sa`mi pice cu tronc un suflet macar la fel de bun ca al meu, avem in familie nas fin pentru spirit. De aia nu ma ingrijorez prea tare.

Am fost si mitocan si cam badaran. Am iubit si am facut si sex, ba chiar am futut ca un purtator de penis ce sunt. Dar intotdeauna am simtit ca daca nu eram ales, nu faceam nimic. Si am certitudinea asta, ca noi suntem alesi, nu alegem. Dar am incetat sa inteleg femeia. Nu-i facem niciun favor daca o analizam chirugical. Pur si simplu nu se face. E ca si cum ai incerca sa explici inefabilul. Imi cer scuze daca abuzez de un truism. Nu sariti cu gura pe mine, nu`s deloc ironic, ci doar cuminte si putin mai intelept 😛 De asta nici nu-i suport pe libidinosi. Incarca in cuvinte, un ceva care poate fi doar simtit. Nu-s deloc inteligenti 🙂

PS: Nu ma judecati prea aspru, doar ma alint 😀

3 Responses to “toujours les femmes”


  1. 1 Oana Ianuarie 4, 2010 la 12:06 pm

    Pai meriti sa te alintam :*

  2. 2 Paula Ianuarie 4, 2010 la 1:08 pm

    „duios” e cuvantul minune al lui 2010, pare-se 😉

    hai, sa fii tu ferixcit, elf! [in fiecare zi cu cate-o muza declick, vroiam sa spun..]

  3. 3 putty Ianuarie 13, 2010 la 3:11 pm

    ce cald scrii 🙂 rar de tot, la un baiat


Lasă un răspuns

