HP, life`s good

Deci am primit o leapsa, dar sincer… sincer va spun nu prea stiu ce e cu ea. Adik daca as fi alegator in colegiul I in sectorul I in capitala I a statului I din Sud-Estul continentului I, pe cine as alege? Honorius Prigoana sau Radu Stroe? Zic ca nu stiu ce-i cu leapsa pt ca in capul meu alegerea este pt prima data filosofica, deci apriorica. Si se cheama HP.

Acu vine si marea de argumente. Pt ca HP a zis ca vrea reforma statului si pt prima data am inteles ce inseamna la ce s-a referit dl Zeus. Cascati bine ochii: reforma statului inseamna ca vom sta mergand, vom fi dinamici, mereu cautatori, pururea restless. and young. Va dati seama ce inseamna asta pt colegiul I? Poi discoteci moca, intrarea libera, zbenguiala in parcuri, metrou rapid miscator, dinamism socio-cultural prin implementarea de dansului din buric adus la rang de ars politica. Vedeti poezia acestei reforme a statului? Vom izbuti pe calea HP-ului. Ma cam nedumireste sloganul, Punct si de la Capat. Se traduce putin printr-o reintoarcere la trecut? Un fel de miscare de revolutie a cafenelelor din Dorobanti? Se vor da mai multe pliculete de zahar la cafelute stiute fiind proprietatile zaharului pe timp de foame&criza? Vom vedea. Oricum o revolutionare a industriei horeca, o cafea sa ne tina treji cand vb Zeul la OTV, producatorii isi freaca mainile grasute de placere si damele isi sorb tacticos cafelutele diminutivate.

Mr Radu Stroe e din 322, stiu eu. E rau. Ba cica a fost si fost activist UTC. Urat, dom`le, dincolo era deja in Secu… Deci clasa mica, batranul si tanarul. Plus ca RS nu are nici pe departe aceeasi muzicalitate ca HP. Poi HP are deja renume, e de viitor, e corporativ. Sau EBA. A dovedit ca e mai mult decat fata lu tata. Plus a lansat trend cu buzele usor stranse si privirea usor pierduta. Si cum se poarta initialele, ma tem ca as alege HP+EBA=CUL (french style, nu orice tampenie).

Nu are cum sa nu fie castigatoare formula. Va dati seama cat aplomb va avea tanarul deputat? Si asa… Casa Poporului va deveni Casa Dorobantilor, in amintirea vechilor ostasi neaos romani si atunci sa vezi party-uri cu substante usoare si ce-o sa mai moara de ciuda papagalii astia care cred ca in Romania e naspa.

PS: Eu as fi zis la Slogan, HP… life`s good. Dar na… that`s just mi 😛

Deci am uitat sa dau leapsa, deci o dau Irinei, lui domn` Decan, Chinezului, (nu i-o dau ca deja a dat-o si oricum nu`l plac asa de tare ca Anca), moldovencei fierbinti si parului razand (care a scris, dar s-a suparat ca nu i-am dat-o, dar i-o dau acu sa… se sature si scrie mai mult! 😀 ) si zic… sa`l punem la munca si pa baiatu timid.

5 Responses to “HP, life`s good”


  1. 1 Oana Ianuarie 5, 2010 la 10:02 am

    Hahaha rad cu lacrimi. Casa Dorobantilor.

  2. 2 Diana Stoleru Ianuarie 5, 2010 la 10:20 am

    Incep sa ma simt nasol pentru seara in care te-am chinuit. You’re funny, elfule….

  3. 3 elfuldelamare Ianuarie 5, 2010 la 10:25 am

    u`ve got leapsa`ed:))

  4. 5 laura Ianuarie 5, 2010 la 8:30 pm

    am scapat de leapsa! am scapat de leapsa! am scapat de leapsa! uhuuuhuuuuh..dirirdiradada…..


Lasă un răspuns

