lectiile greu invatate

Am primit inca o leapsa. Cu bune intentii ca asa-i in tenis. De unde sa incep sa nu ma trezesc ca sunt „vocea care se victimizeaza in the winter of our discontent”?.

In 2009 am invatat niste lectii foartee importante, pe care al meu mosulica mi le repeta inca din liceu. Am priceput greu, dar am priceput. Asta e bilantul meu, fara sa fiu nici patetic, nici blazat. Sunt doar constatari al unui an trecut. Le voila

  • Nimanui nu-i pasa de tine decat propria familie. It`s a fact. Nu ma refer la sentimente de prietenii, la prieteni. Slava Domnului ca am cativa. Ma refer la locul in care te duci sa primesti liniste cand ai nevoie, la sprijin real cand esti intr-o situatie ireal de rahat.
  • Nu conteaza daca esti bun, atata vreme cat nu cunosti oamenii. Degeaba demonstrezi, degeaba esti „tanara speranta” si muncitor serios daca esti prea tanar, prea fraged. Nu te baga nimeni in seama. Esti ejectat pentru ca esti prea nou.
  • Cand intinzi o mana cuiva, te trezesti ca ti se scot ochii. Mai rau, esti lasat cu curu in balta exact cand balta e a dracu de tulbure. Esti bun fix degeaba, nu vei primi decat un rahat in ochi.
  • Degeaba crezi intr-un proiect, daca esti fraier si nimeresti langa niste hoti. O actiune n-are nicio relevanta atata timp cat o duci cu niste canalii deghizate.
  • Intotdeauna ti se va cere sa dai, chiar daca nu primesti. Poate doar niste vorbe sforaitoare si hei-rupisme demne de-o cauza mai buna.
  • Sunt putini care vor, dar nu pot sunt si la fel de putini cei care pot, dar nu vor. E o cestiune de noroc, unde si cum nimeresti. Daca esti bulanos de-a dreptul, pendulezi de la o trupa la alta.
  • Fiecare e cu pizda ma`sii. Suntem fascinanti cat plutim, devenim memorie cand deranjam cu strigate de inecati

As mai putea scrie, dar pastrez si pentru anu asta.

Cine vrea sa scrie, bine… je o dau „fetelor mele”, ca poa scriu mai frumos si mai optimist. Magda, Oana, Irina si Anca.

14 Responses to “lectiile greu invatate”


  1. 1 Oana Ianuarie 7, 2010 la 12:24 pm

    Cu siguranta ai avut si ceva lectii bune. 🙂 Drama Queen de Elf ce esti. O sa ma ocup de tema cand am timp. Pupix.

  2. 2 Anca Bundaru Ianuarie 7, 2010 la 12:44 pm

    Citit. Primit. Gandit. Raspuns curand. 🙂

  3. 3 tot oana, da alta Ianuarie 7, 2010 la 4:22 pm

    ce insetat de faima si de fane..apropo ai fanclub?:d..tu prin bunatate cauti faima si apreciere??..poate undeva, altundeva:-<

  4. 4 Magda Ianuarie 7, 2010 la 5:27 pm

    Of, Elfule, vrei sa mergem mai tarziu sa stam impreuna pe intuneric?

    Si, da, stiu ca o sa te gandesti la prostii :)))

  5. 5 Irina Ursu Ianuarie 8, 2010 la 5:28 am

    Elfule ma surprinzi. Promit sa ma tin si eu de cuvant ca sa iti spun ce am invatat in 2009.

  6. 6 Anca Bundaru Ianuarie 8, 2010 la 10:06 am

    Daca nu comentezi si la mine, ai pus-o! :))

  7. 7 laura Ianuarie 8, 2010 la 4:29 pm

    bun bun. ne place 😉

  8. 8 Teodora Ianuarie 10, 2010 la 8:04 am

    nu am inteles nimic, am picat aici ca musca-n lapte!
    dar sunt curioasa daca ar putea cineva sa ma lumineze
    daca nu
    altadata sa-mi vad de caltii mei

    • 9 elfuldelamare Ianuarie 10, 2010 la 9:23 am

      poi pentru luminare recomand un bec eco, de 70:P

      • 10 Teodora Ianuarie 10, 2010 la 9:36 am

        multumesc, ma depaseste
        dar pe lumea asta traiesc si prosti
        asa ca tb sa-i suportam si pe ei
        sau ar tb sa-i eliminam
        ce putem face cu ei, adica cu prostii daca cei intelepti nu au rabdare sa-i lumineze
        ma scuzati
        v-am spus ca am nimerit aici pur si simplu din curiozitate
        dar m-am inselat
        blogul dvs este esclusivist si ermetic
        sa nu mai avem pretentia ca societatea romaneasca sa se dezvolte
        probabil ca sunt mii ca dvs si voi incerca sa-i ocolesc

  9. 11 elfuldelamare Ianuarie 10, 2010 la 9:58 am

    @Teodora wow. asa de serioasa si „inteleptu” nici nu si-a baut cafeaua.blogu meu nu e esclusivist ca tu recunosti ca ai nimerit aci din intamplare. ergo, daca era esclusivist nu intrai in el. sooo… un mic defect de lojica:P
    cu pretentia ceruta societatii romanesti… aista e o discutie multa si lunga, dar eu spui ca nu am nicio pretentie de la ea.
    cu prostii… hmmm… ei vor vedea imparatia cerurilor, deci from my point of view, slava lor
    dar tiu la o mica precizare:P
    nu sunt mii ca mine:))
    is unic:)
    daca esti prea serioasa, raspunsurile astea mai mult o sa te inerveze:P

  10. 12 Teodora Ianuarie 10, 2010 la 11:58 am

    pai nu m-am enervat
    am avut o revelatie
    nu mai stiu sa scriu romaneste
    oare de ce?
    influentele proaste se lipesc cel mai usor
    am invatat ceva si sunt fericita

    serioasa… da viata m-a abrutizat … dar gust cu placere ori de cate ori am ocazia si daca ceea ce gasesc rezoneaza cu felul meu de a fi, da ma bucur …..pt ca sunt atat de putine bucurii in SOCIETATEA ROMANEASCA si ROMANICA E ATAT DE FRUMOASA si ar merita ca un unic ca dvs sa o ajute sa se dezvolte

    scz pt disconfortul creat, ma refeream la miile de bloguri nu la personajele din spatele lor unele cunoscute, unele unice, altele anonime….


  1. 1 Portase, treci la tablă! Trackback pe Ianuarie 8, 2010 la 8:04 pm
  2. 2 Leapsa Trackback pe Ianuarie 9, 2010 la 9:52 am

Lasă un răspuns

