tehnici de agatare a elfului

Circula lepse, mai abitir decat se dau oamenii afara. C-o fi bine, c-o fi rau… numa zeita twitterului tre sa stie caci ea e farul muritorilor de rand in apele agitate ale blogosferei (eu nefiind blogar caci n-am succes, dar nu`i timpu pierdut vorba latinilor?). Sooo… leapsa e un fel de manual de introducere in pielea personajului, mie nu mi-a dat-o nimenea, dar chestia cul e ca fiind wild and free o preiau je. Cum ar veni ma auto-bag in seama.

1. Aista e prima cestiune. Ma cam bag in seama. Nu trebe sa va spariati, caci nu musc… decat daca e cazul. Is pasnic, dar atat de curios incat omenirea ar trebui sa-mi acorde un premiu pentru „cel mai curios elf de pe planeta”. Curiozitatea mea se duce in cam toate domeniile, un fel de conservator avangardist cu nuante libertariano-postmoderniste (ca asa cica as scrie).

2. Ca orice mascul deghizat in sensibilos, imi place sa fiu in centru atentie. Cui nu? ati intreba. Is persoane discrete si sfioase. Ca si mini, dar je am o gena a exhibitionismului cumpatat pe care o afisez cu atata naturalete incat sperii 🙂 Fiind sugubet, imi place sa deschid dialog necenzurat, cu cat persoana mai bizara cu atat mai bine. Is un fel de fan/observator al extremelor si provoc. Daca gasesc un partener de dialog fain, cu atat mai bine. Daca nu, macar ma amuz. Ironia si autoironia sunt cele mai puternice afrodisiace cautate de elf. Aviz amatoarelor 😛

3. Elful e foarte orgolios, nu e deloc modest (a se vedea cum scriu despre mine la pers a 3-a…), dar are un suflet bun ca asa i-a zis mama (si el crede pe mama fiind un fel de baiat al mamii de cand se stie). Asta cu sufletu bun e greu de manageriat, dar nu imposibil. Chiar daca are gura rea si zice ca o vorba buna nu`l ajuta, elful aprecieaza gesturile mici.

In incheiere, va invit sa admirati cu cata admiratie sunt privit, baga`ti`va unghia in gat ca sunt inconjurat de femei bune, bune, bune 😛

Va rog sa observati cum sunt mancat din priviri, jindul si admiratia netarmurita pe care le trezesc in sufletul delicat al ethosului feminin.  (ati crede ca abuzez de admiratie, dar eu doar relatez ce s-a intamplat, episoade tandre cu bretele , poze si maini curioase… sry, Ancaaa) Comentariile nu sunt de prisos, iar daca nu am trafic pe postul asta… data viitoare scriu despre sex, fantezii si povesti erotice la prajiturici politice.

PS: leapsa merge catre tati masculii mei din blogroll. Va stiti, sunteti cei mai buni 😛

13 Responses to “tehnici de agatare a elfului”


  1. 1 Oana Ianuarie 14, 2010 la 10:45 am

    A se observa iepurasul roz de la mine din ureche hahahahahahaha

  2. 2 elfuldelamare Ianuarie 14, 2010 la 10:47 am

    dar si dorintele nespuse ale lu matale si ale ancai:D

  3. 3 Magda Ianuarie 14, 2010 la 11:55 am

    ce elf furacios. aveam si eu o leapsa numai a mea. si tu repede Batman, Batman… :)))

  4. 5 Anca Bundaru Ianuarie 14, 2010 la 12:00 pm

    In caz ca nu ai observat, NU ma uitam la tine :)))

  5. 7 Lars Ianuarie 14, 2010 la 12:23 pm

    right, iar Oana se uita la meci. 🙂

  6. 9 mihnea Ianuarie 14, 2010 la 12:31 pm

    confirm cele spuse mai sus de catre colegul elf.

  7. 10 Cristi de la rating-politic Ianuarie 14, 2010 la 1:06 pm

    ca autor al acestei poze, trebuie sa spun ca scena este o pura intamplare :-p
    asa ca am putea spune ca cele 3 premise nu conduc neaparat la concluzia ta 🙂

  8. 11 melting22pot Ianuarie 14, 2010 la 2:47 pm

    concluzii neavenite: niște băieți și o fată zic că NU, Elful zice că DA, 2 domnițe „comit” o mică digresiune…
    io pariez pe Elf… în sunet de bretele :))
    …and so we’re all a product of his night-time endless fancies :Pppp

  9. 12 Oana Ianuarie 14, 2010 la 10:16 pm

    Nah, ca oamenii astia ti-au distrus corola de minuni a lumii, mai elfule hahahahahaha

  10. 13 Anca Bundaru Ianuarie 19, 2010 la 9:02 am

    Stiu ca e greu sa-ti revii dupa o intalnire cu mine, dar mai scrie si tu ceva pe blog. :))


Lasă un răspuns

