fiecare are radetul pe care-l merita

Fiecare are Radetul dupa suflet. O leapsa powered by Sabina, care abia acum am obs ca arata f binee, deci eu militez pentru aducerea ei in grupul de zane. Dar aista e o alta poveste. Radetul meu e, cum ziceam, ca sufletul elfului. Asa si asa (dupa cum mi`am auzit) sau nici prea prea nici foarte foarte. E cald, dar nu imi vine sa ma fatai la popoul gol prin casa. E taman bine. Nici n-as banui ca sunt minus grade afara, ca in casa suntem pe plus. Ma rog, o asemenea leapsa naste intrebari din cele mai indraznete, putin atinse de violet (cum sa fie caloriferul cald ca si sufletului amaratului?). Nu este in putinta noastra sa descifram atare intrebari. Sunt alti ganditori ilustrii care vor lega gigacaloria de suflet si vor demonstra legaturi inexorabile intre cele doua cestiuni. As mai abera, dar mi-e ca denaturez sensul problemei 🙂

Le transmit pe aceasta cale (in contextul starii de asediu climatic) leapsa zanelor, care si asa se plang pe twitter ca incep sa caute barbati, doar ca sa le incalzeasca trupul in asa vremi de raceala:)

5 Responses to “fiecare are radetul pe care-l merita”


  1. 2 Oana Ianuarie 27, 2010 la 12:18 pm

    oaileu! pormit ca raspund. numa’ sa mai termin si cu proiectele de master 😀 te pupa fata!


  1. 1 SabinaLand » radetul nu-i ca vara Trackback pe Ianuarie 26, 2010 la 11:04 am
  2. 2 Pentru ce ai iesi in strada? « Agentia de Rating Politic. Blog. Trackback pe Ianuarie 26, 2010 la 9:28 pm
  3. 3 Ce Radetu’ meu?! Trackback pe Ianuarie 29, 2010 la 1:23 am

Lasă un răspuns

