la multi ani, mosulica

Azi a ziua lu tata, cunoscut si ca Sandu Traian sau pentru fiu`su… mosulica. Ca orice copil cuminte eu imi divinizez parintii. N`am fost genul de plod care sa se revolte impotriva sistemului, sa zbiere ca „nu ma intelegeti”. Au contraire.

Numitul elf, lumina ochilor parintilor sai a mostenit de la ta`su fruntea eminesciana, dantura, empatia, sensibilitatea si caracterul coleric. Atunci cand sunt cuprins de febra revolutionara, cand vreau sa zgudui temeliile lumii, cand ma alint si cand iubesc… sunt fiul tatalui. Ce este caldura, ce este afect… este, in parte, gena mostenita de la mosulica. De la mama am filonul rational (nu va inchipuiti ca ai mei sunt ca soarele si luna, dihotomici si antitetici). Fac o voita ingrosare pentru ca voi sa pricepeti mai bine cine sunt si de unde viu 🙂

Ca orice kinder, am fost rasfatat de mama si dojenit de tata. Acu, la tinerete, sunt mai mult rasfatat de tata si dojenit de mama 😛 Bucuria lu` mosulica este sa-si vada fiul atingandu-si potentialul si sa bea o bere, in oras, sa vaza lumea ce mandrete de fiu are. Sa`mi fie bine mie, pentru ca astfel le este bine si lor. Sunt lucruri banale, firesti. Ca si firescul „la multi ani”. Sa`mi traiesti, mosulica. Ti pup si pe tine si pe mama.

PS: Si pt ca mosulica e din old school, avem si o dedicatie muzicala 😀

8 Responses to “la multi ani, mosulica”


  1. 1 Oana Ianuarie 28, 2010 la 10:33 am

    Sa-ti traiasca tatal, Adi! :*

  2. 2 Paula Negrea Ianuarie 28, 2010 la 10:37 am

    Il pupam cu mult drag si noi, zanele, si-i uram sa-i aduca baiatul, curand, acasa o fata peste-poate-de-sufletista si prea-buna-punatoare-la-punct-de-elf! 😉

    Sa ne traiti, domnul Sandu!

  3. 3 mihaisuzuki Ianuarie 28, 2010 la 11:08 am

    Multi ani inainte si sa fiti fericiti!

  4. 4 Magda Ianuarie 28, 2010 la 1:30 pm

    Cred ca este uber cool Tatal de Elf!! La multi ani! 🙂

  5. 5 Sebi Ianuarie 28, 2010 la 2:05 pm

    Sa-ti traiasca tac`tu, mah!:)

  6. 6 Melting Ianuarie 28, 2010 la 2:16 pm

    la mulți ani, domnul Sandu! 🙂 (știu că citește…)

  7. 7 Anca Bundaru Ianuarie 28, 2010 la 4:17 pm

    La multi multi ani!

  8. 8 Nick Dita Ianuarie 28, 2010 la 10:39 pm

    Cu aceasta ocazie, salut membru cel mic, Sandu, si ii urez „La multi ani!” seniorului. Te pup, Adriane, si sper sa te revad curand…


Lasă un răspuns

