14 feb

pe langa ziua indragostitilor de rit catolic/protestant si al cuplurilor de rit cretin atunci e si ziua mea. is 3 perioade in an cand ar trebui sa ma simt bine. craciunu, anu nou si ziua mea. si anu care a trecut, dammm nici ca se putea alege mai cacaniu violet. un craciun si un rev ca in povestile… horror. anyways ii deja istorie. noi sa fim sanatosi. sa vdm cum va fi pe 14. anu trecut, pe principiu „dai un ban, dar face” fuse fain. ba chiar s`a lasat si cu sex dupa. apoi a venit urgia karmica, deci no more sex for me imediat dupa 14 🙂 anu asta… as vrea sa primesc iar cadouri, sa fiu in centru atentiei, dar totusi timid si fastacit. zanele se implica deja in cauze serioase. is curios ce vor face, e un fel de test al puterilor lor. trebuia sa amintesc de acest demers cumva.

revenind la cadouri. vreau de la oricine citeste blogu, sau de la oricine vrea sa`mi dea ceva cvasi-moca

  • povesti in care elful sa se piarda
  • tricouri funny/hanorace in culori aprinse
  • un job de vis (asta contra servicii ales, evident)
  • o configuratie decenta la calc
  • un aspirator manevrabil

observati ca propriile`mi cerinte sunt practice, utile si scumpe. evident, nu o sa primesc asa ceva (e criza, prieteni multi n`am, anu asta am omis sa dau cu „la multi ani`ul” la 3 hombres din vechime… urat din partea mea, i know… still love u guys), dar strica sa mai consum putina cerneala cu propria mea zi onomastica? i think nottt. in loc, o sa primesc niste mesaje, telefoane de bine (sa fim sanatosi, putere de munca, nu`ti pierde speranta tinere skywalker the force is strong in you)… za usual stuff. nu ca ma ating prea tare, dar na… mai bine decat nimic, n`est pas?

PS: uuuu, uite ce m`am regasit

5 Responses to “14 feb”


  1. 1 Magda Februarie 3, 2010 la 11:08 am

    ce data ti-ai gasit si tu sa te nasti :)))

  2. 2 Anca Februarie 3, 2010 la 11:46 am

    Ai putea sa ne ajuti, stii, nu? It’s not everything about you. Asteptam sa ne zici ce facem de ziua ta!

    Luv ya!

  3. 3 Paula Negrea Februarie 3, 2010 la 3:13 pm

    Te rezolvam si pe tine, nu-i nevoie sa ostentezi asa, of 🙂

    P.S. Eu stiu deja ce si cum, pam-pam!

  4. 4 UrbanJedi Februarie 3, 2010 la 11:15 pm

    La multi ani coane ! asa anticipat :)) mai lasa planurile si plangerile, si io ash vrea in cateva zile (deh tot varsator de-al tau sunt, dar mai devreme ca tine) de ziua mea sa stau pe un varf de munte, sa beau un ceai fierbinte la rasarit de soare, deasupra plafonului de nori, dar pohta-n cui, sanatosi sa fim ca restul mai incropim (asta ca tot amintisi de daniel)
    Uj

  5. 5 Paul Gabor Februarie 7, 2010 la 3:11 pm

    Elfu s-a pierdut printre telefoane…


Lasă un răspuns

