un fel de a spune ca`mi pasa

Am stat ceva pan sa scriu despre Daniel Raduta. Nu am avut nici starea necesara, nici chef, nici nervi. O sa spuneti ca sunt cinic si egoist. That`s true. Anca imi atragea atentia ca altii au probleme mai mari, ca nu totul se rezuma doar la mine. Also true. Pe de alta parte, de cand adevarurile au impus norme de conduita? Ele apar doar dupa ce sinele s`a decis sa actioneze. Macar la cei cu personalitate. In fine, nu vreau sa divaghez. O sa`mi pastrez cinismul, dar asta nu ma face sa nu vad ce se intampla. E deja o avalansa pe twitter, bloguri, etc, etc. Nici nu conteaza cum sau de ce s`a produs, atat de mult ca efectul produs. Un fel de avalansa pentru dezgroparea unui om, nu doar pentru a ramane in viata ci pentru a deveni tata. Asta mi se pare esential. Ca avalansa asta il va ajuta sa se desavarseasca. E un sprijin dat nu doar lui Daniel ci sotiei sale si copilului lor. Avalansa asta de suflete e un fel de moasa colectiva pentru un bebe care va afla istorisiri despre zane, de la ai sai parinti.

M`a obosit la inceput nebunia declansata. Mai ales in starea nu prea zen in care ma aflu. M`a lovit chiar si frustrarea, invidia, un fel de parere de rau si enervarea. Cred ca am vazut si gesturi de bravada. Nu are importanta, cum spuneam, de ce`ul. Semnificativ ramane rezultatul. S`a creat o masa critica si din cei multi care sunt entuziasti sunt convins ca se vor afla putini care sa marce banul. Si probabil, unul, doi, poate chiar trei avuti vor face si diferenta la contorul de viata. Maine vor fi putini mai multi bani, poimaine poate mult mai multi. Cu siguranta se vor strange.

Mi s`a reprosat ca ma plang, asa ca nu o sa va dezamagesc nici acum 🙂 Cu toate angoasele mele, fapele raman. Un om va trai pentru ca altii s`au implicat. Nu doar cu vorbe, ci cu idei, energii consumate si bani. Unii tac si fac. Altii doar vorbesc. Contribuie cu totii, indiferent de cat/ce pot face.  Meritul ii apartine dianei, no doubt about it. Don`soara asta pe care nu o cunosc, dar al carei accent va face legenda, e un fel de general sfios si modest, cu picioare faine. Grupa de soc (de zane) si`a gasit o ratiune de a fi. Ruxa deja anunta ca o alta problema va fi atacata de commandoul asta de bine – o baza de data pentru donatorii de maduva. Si le cred atat de nebune/cu energii violete ascunse/ incat sa nu se opreasca aici.

PS: Am scris pentru ca dupa o juma de zi de nervi am obtinut o mica, mica satisfactie. Nu am ce licita, asa ca nu o sa ma vand. Nici nu prea am ce oferi. Si nici nu stiu daca as vrea. Macar sa merg frumos la banca si sa alimentez un cont. La Banca Transilvania RON: RO57BTRL064013HAF02712XX sau pe asta EUR: RO72BTRL06404201F02712XX. Ceea ce va sfatuiesc sa faceti si voi.

PS1. Banca Transilvania are si ea un departament de marketing, nu? Zanele din PR, zic sa atace si in stil corporate/multinational.

4 Responses to “un fel de a spune ca`mi pasa”


  1. 2 Oana Februarie 8, 2010 la 7:19 pm

    Si eu te iert. Te pupa fata si abia astept sa ne vedem, breh

  2. 3 ruxa Februarie 8, 2010 la 9:36 pm

    io nu eram suparata. schimba’mi numele si n’o sa am de ce sa te iert. al’fel nu te iert niciodata =))

    si, elfule, ma, ramane valabil ce ti;am zis pe mess. e unul dintre cele mai oneste articole. hai ca ne ducem sa’ti l’om cadou! 🙂

  3. 4 ruxa Februarie 8, 2010 la 9:40 pm

    LE: so much better 😛


Lasă un răspuns

