cateva lucruri pe care nu le stiati

despre mine… nu dadeati cu pietre, nu o sa mai am prea multe de zis despre mirifica`mi persoana. O sa mai am, adica… Cred… Darr… acasa in Mangalia, am aflat cateva lucruri:

  • la nastere, nu am plans. cica doctoru a trebuit sa imi dea 2 la cur (cuminte din nastere)
  • am iesit la lumina, duminica undeva intre 13-15. mama mi-a zis ca nu aveau ceas in salon, soo… timpul exact il vom alege dupa preferinte subiective.
  • era o zi de iarna cu soare (nush daca vreo ciocarlie era pusa pe cantec)
0 Responses to “cateva lucruri pe care nu le stiati”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

