cel mai frumos cadou primit si un sarut pe obraz

Ca asa fac je, ca daca ies cu o domnisoara vreu s-o pup. Uneori sunt buze, alteori e un obraz. Si buzele si obrazul sunt de pupat, nu ma intelegeti gresit. Darrr… iesirea aista a fost prima in care am primit un cadou care sa-mi placa. Un pic am stat cam fara cuvinte, nu stiam ce sa fac, 2 pupaturi… pe obraz si ochii mari. In seara asta, un obraz a facut cat niste buze aride.

Ii fain cand cineva te nimereste. Si cadoul m-a nimerit, cum am nimerit si eu obrazul. Fin, din plin, cu sens. O sa ma uit printr-un ochean si o sa vad un fel de poveste spusa in imagini. Stiu ca nu am niciun sens. Poate daca ati avea si voi cadoul meuuu, ati citi clar si ati vedea mai bine:P

M-am cam fasticit in seara asta. Deci a fost o seara buna 🙂

6 Responses to “cel mai frumos cadou primit si un sarut pe obraz”


  1. 1 runaway927 Februarie 17, 2010 la 9:58 pm

    Păi, la mai multe seri bune de acum înainte :). Rar să nimerească cineva să îţi cumpere un cadou pe gustul tău şi să te surpindă. Înseamnă că de la cine l-ai primit te cunoaşte puţin… Un sărut face bine mai ales dacă e însoţit de un miros fin de parfum cu care să îşi ocupe o vreme senzorii tăi olfactivi. 😉

  2. 2 Paula Februarie 17, 2010 la 11:24 pm

    Tin pumnii sa te-ncuminteasca! 🙂

  3. 4 clandestine Februarie 18, 2010 la 8:59 am

    a wild guess… caleidoscop?:P

  4. 5 Magda Februarie 18, 2010 la 11:21 am

    La mai multe, master Elf! 🙂

  5. 6 luna Februarie 19, 2010 la 6:37 pm

    recomand si pupaturile pe maini..sunt faine..nu doar buze si obraz…la multi ani elfule!


Lasă un răspuns

