Mesia, numele tau este Zoso

Nu va ingrijorati, o sa incerc sa nu fiu extrem de haotic. Toata lumea stie (in afara de tata care ma citeste constant) ca in blogosfera Dumnezeul este Zoso. Eu l-am retrogradat putin si l-am facut Mesia, Dumnezeul fiind asa o entitate mai difuza. Oricum Mesia are chip, deci este recognoscibil (macar mai usor de aratat cu degetul decat GOD). Cu toate acestea, tin sa precizez ca si pozitia de Salvator isi are responsabilitatile sale. Ca si beneficii, lojic. Va las sa cugetati asupra lor.

Si eu il „citesc” pe Zoso. Are info, mai da cine pleaca cine vine, poze, filmulete, chestii, socoteli, o maslina, o atentie, un piscot. Ca asa e in tenis. Deci ii fac trafic. Deci il legitimez (dar asta e lesne de inteles, din moment ce l-am decretat Mesia). El sa fie sanatos. Ca si noi. Ca si dusmanii si pterodactilii din Power Rangers. Mesia are si Anticristi (nu sunt sigur daca e cu – sau fara cu Ch sau H, c, h… o vor lamuri generatiile viitoare). Ba chiar sunt unii (dubiosi, ce-i drept ce se intreaba who the fuck is zoso?). Ma rog… sunt chiar marinimos si cautionez plictiseala. Sunt si altii, nu chiar Hristosi dar la fel de brand-uri care il ataca, riposteaza, intra in silentio stampa. Cum necum se pozitioneaza intr-un fel. Ceea ce nu e mare mirare, stiute fiind diferitele curente de filosofie crestina (gnostice sau mai putin) care interogheaza caracterul Mantuitorului. Cum ziceam, fiecare cum poate.

Scriu aceasta mica cugetare, undeva la capatul lantului trofico-sferic (pestele cel mai mic… un alt simbol crestin) pentru ca am observat ca Mesia si-a reiterat atributele ontologice. Sigur, adaptate realitatilor secolului 21… dar mizand pe aceleasi principii. Precum Lazar a fost scos din mormant, iar cautarile apostolilor nu s-au sfarsit dupa ridicare si acum asistam la gloria tibi domine, varianta 2.0 (3.1, 4.2 care o mai fi). Zoso dixit: „Nu e nevoie să mă legitimeze cineva (nici măcar persoane de teapa dvs.), m-am legitimat singur, începând cu campaniile antispam şi antifurt şi până la articole care au concediat oameni şi schimbat mentalităţi”. Fie, dau si linku..

Orice comentarii sunt inutile, neavenite si purtatoare de mesaje jihadiste. Pro sau contra. Dar… Unii comentatori se intreaba cum au fost schimbate mentalitati. Se raspunde imediat, in real time. (ce n-ar fi dat Hristos pentru un laptop la vremea lui si o conexiune wireless sa tina updatata pagina de facebook aramaic) Sau twitter vericuleee… 140 de caractere pana la mantuire… Divaghez, ma scuzati.

Eu sunt de moda veche si mai recitesc pe buda carti. Ma scuzati de detalii, dar… de vreo cateva luni bune tot mai rasfoiesc din Y Gasset, Revolta maselor. Si e o sintagma care imi place, cea a „domnisorului multumit”. Nu se aplica in acest caz, nu… Mesia militeaza pentru niste cestiuni firesti (proprietate intelectuala, aprecierea muncii corect depuse, etc)

Eu am o nelamurire. De unde si pana unde experienta in Mediafax l-a invatat sa uziteze de cuvinte la fel cum o tuta schimba mall-ul si … a stat el la un pahar de vorba cu je sa ma faca bou? :)) Poi si generalizezi nepermis mai draga Mesia si ai ceva lipsa de profunzimi (ca mentalitate nu se reduce doar la unu, doi, 3, 14, 666 care de frica sau din respect si-au corectat greseala dupa ce tu le-ai, marinimos, aratat-o). Parol, opinez ca e putin mai complicat. Deci… care este parerea mea nu este si parerea Dvs.

Esti cel mai bun, iti multumesc ca exist.

PS: Eu cand ma fac mare, vreau sa ma fac Zoso (dar oleaca mai aratos)

PS1: De la un bou catre Mesia: Doamne, fii putin mai destins ca pari asa crancen… Iti sperii flocul. Ii pacat. Put a smile on your face si vorbeste si tu putin mai curetel (adica asa multe injuraturi si sange si nerv nu pica bine pe un chip blajin pe care, cu cinste, il aveti). Si eu am vorbit urat si eu am un chip de nervos. Nu este o solutie, trust me.

PS2: Un link la mine pe blog face un milion de lei pe juma de an. Pan la 300.000 de euro sa-l vand, mai am putin 🙂

2 Responses to “Mesia, numele tau este Zoso”


  1. 1 Lars Martie 10, 2010 la 10:55 pm

    Hehe, tinere elf, tu vrei sa stai la pahare cu personajul sau cu autorul sau?

    Vorbim detalii la prajitura, saptamana viitoare, sa sughitze pedelistul pana crapa. 😀

  2. 2 elfuldelamare Martie 10, 2010 la 11:01 pm

    daca tu imi zici ca zoso e un fel de superman/slipknot in concert cu masti puse… te cred:))


Lasă un răspuns

