Soare din stanga, amorezeala din parti

Ca asta e pozitia soarelui fata de moi. Cel putin o vreme. Am constat aseara ca incep sa ma liceenizez. Pentru cei care sunt in afara capului meu, cuvantul asta e tot ce e poetic si pur in mirifica`mi persoana… Cand mergeam eu cu trandafiri prin oras sa ii duc domnisoarei (17 ca facea 17 ani), cand dadeam dume de intrau in cartea dumelor graite fara sa gandesti, cand biem la Ovidiu si mergeam la ore (scuze mosulica ca aflii abia acu… oricum am avut note maricele in liceu), etc etc.

Deci. Dupa iarna prelungita cre ca mi s-a facut pofta sa ma amorezez. Bine… is intr-un mic impas, nu e nici pretendenta la titlu nici vreo vointa speciala in acest sens. E doar asheaa, o pofta sa fiu lasat cu curu in balta dupa ce imi imaginez marea cu sarea si paraul cu pestoaice fermecate. Chemarea salbaticiunilor. Ori somethin. Imi revin eu rpd, nu-i problem. Doar am punctat o stare de feeling. M-am prostit. Clar, e de la dragon age cu idilele lor 🙂

2 Responses to “Soare din stanga, amorezeala din parti”


  1. 1 Sebi Martie 17, 2010 la 1:30 pm

    Las` mah ca vine 1 Mai acu…sunt sigur ca dupa grataru de la mine unde o bagi in tine ca un porc, o sa-ti iei zborul catre o intelectuala rupta`n cur de beata si fumata….vezi atunci dragoste, mancatz-ash!

  2. 2 Sebi Martie 17, 2010 la 1:32 pm

    P.S.: …ca asa esti tu…idilic pana cand incepi sa bagi in gura chestii (mici, pulpe, tzatze…)


Lasă un răspuns

