stele cu bureti de mare

Misterul nedescifrat al umblatului cu umbrela atunci cand e ploaie de stele ar trebui cautat in felul in care cavalerii secolului 14 profitau de naivitatea cosanzenelor. Revenind in viitorul apropiat, aceleasi stele au indraznit sa provoace o reactie in lant care poate doar sa dea peste cap logica minimala a poemelor fara muzicalitate. Senzatia cvasinecunoscuta provocata de stelele care se dau pe topoganul acesta fragil este una de suparare adolescentina. Adica… de ce este coada la dat pe topogan, intr-un asa mod exhibitionist? Am fi banuit ca astrii ar fi pus putina ordine si disciplina in rigorile universale, dar stelele s-au exceptat de la aceasta regula din clipa in care, pe topogan, si-au tras casti de protectie cu geam transparent si bureti de mare, pe interior. Ca si cum ai scrie fara vreun scop ultim si secret, doar asa… intr-o doara. La fel de lipsit de inteles ca si expresia, „intr-o doara”.

Daca la inceput existau reguli chiar si in apartentul haos al statului la coada si coborat pe topogan, in momentul scrierii acestor randuri, deja se formeaza o harmalaie si stelele mai mici, isi dau coate si fura castile stelelor aflate la batranete… fapt lipsit de orice norma de politete. Un adevar universal valabil, la fel ca si un valabil universal adevarat este ca in orice joc de-a coboratul pe topogan, trebuie sa ai casca de protectie imbracata in bureti de mare.

3 Responses to “stele cu bureti de mare”


  1. 1 Sigrid Aprilie 7, 2010 la 10:13 am

    he he…pot sa mai citesc de 5 ori?

  2. 2 Magda Aprilie 8, 2010 la 7:23 am

    eu mi-am pierdut casca…si deja ma dau pe topogan! de fapt cred ca n-am avut-o niciodata. o sa ma doara fundul si probabil o sa am si trei cucuie. dar, it’s better than ever, baby!!!

  3. 3 ema Aprilie 8, 2010 la 10:36 pm

    Elfule te-ai rostogolit si-ai aterizat sub umbrela Magdei :))


Lasă un răspuns

