o furculita de epifanie

Sa scrii despre mancarea colegei de munca e ca si cum ai incerca sa prinzi un pumn de briza de mare. „Vezi ca scriu despre tine pe blog. Ai grija!”. Am, am. Intotdeauna elful va grai adevarul, caci numai adevarul ne va duce pe culmile orgasmelor culinare.

Ioana si caserola de mancare

In acest caz, mie mi-a venit sa plang de fericire, dar m-am abtinut. Nush ce macare a fost: carne de vita, cu paste subtiri si porumb mic si alte cestiuni intr-o caserola care putea foarte bine sa stea in copacul din Eden. Ah! Stiu, sunt lingusitor. Dar daca ati fi gustat si voi, la fel ati fi scris. Si nu numai papa de pranz (care intre noi fie vorba cred ca a fost facuta din 2 mutari si 3 miscari). Si prajituri si torturi si cate si mai cate… incat stau sa ma intreb ce NU poate sa gateasca. Daca va zic ca Ioana are si tatuaj… cred ca am zis totul.

I-am zis Ioanei ca o duc la mama acasa. (NB: parintii imi citesc blogul deci va trebui sa lamuresc cestiunea cand ajung in Mangalia). I-am facut oferte indraznete, dar nu pot sa va zic chiar tot. Ati crede ca epatez si nu sunt deloc modest. Pana la Ioana.

Epifaniile care stau in furculita care penetreaza blidul de mancare sau farfuria cu prajitura ma fac mai umil, mai tacut si mai bun.

6 Responses to “o furculita de epifanie”


  1. 1 Oana Aprilie 9, 2010 la 12:28 pm

    Să nu te recunosc 😛

  2. 2 elfuldelamare Aprilie 9, 2010 la 12:32 pm

    Trebuie sa papi ce am papat je:P

  3. 3 ema dobre Aprilie 9, 2010 la 1:12 pm

    esti de-a lu andi moisescu :))
    …trece prin stomac

  4. 4 noiembrie Aprilie 9, 2010 la 7:17 pm

    Elfule, esti din ce in ce mai genial. M-am rattrapat azi cu ce-ai mai scris pe blog si sunt impresionata. respect cu k.

  5. 5 elfuldelamare Aprilie 10, 2010 la 9:35 am

    sar-mana sister elf:P

  6. 6 Paula Negrea Aprilie 10, 2010 la 1:07 pm

    Ce o sa te mai schimbe anturaju’… :)) Incep sa fac pariuri.


Lasă un răspuns

